مسئول بسيج کارمندان سپاه استان سمنان از برنامه هاي پایگاه های مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه های متنوع توسط پایگاه های مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: امروزه با حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی‌گری، روحیه همدلی و همبستگی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی می‌توان با موفقیت از مشکلات کشور عبور کرد.تاریخ نظام و انقلاب اسلامی از وقایع گوناگون با فراز و فرودهای مختلف همراه شد. بدون شک در هشت سال دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع زمانی و جزو افتخارهای اصلی کشور محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: ایران اسلامی شروع کننده جنگ تحمیلی نبود اما رزمندگان اسلام با روحیه ایثار و شهادت هشت سال از خاک سرزمین خود دفاع کردند و اجازه تصرف یک وجب از آن را به صدام بعثی و بیش از ۳۰ کشور حمایت کننده از وی ندادند و امروزه وظیفه همه سازمان‌ها و نهادهاست تا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران آن دوران را زنده نگه‌ دارند.
امامی یاد آور شد: بزرگداشت دفاع مقدس یک رسالت ملی و انقلابی است و همه باید هم در فضای حقیقی با رعایت نکات بهداشتی و همچنین از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف نسبت به تکریم پیشکسوتان ایثار و فداکاری در راه خدا وظایف خود را در استان به نحو مناسبی انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با مهم دانستن رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمام فعالیت های برنامه ریزی شده در این هفته با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد. و امیدواریم با با تداوم همکاری آحاد جامعه در رعایت اصول بهداشتی و همچنین واکسیناسیون کامل جامعه در کوتاه مدت، شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور باشیم.
سرهنگ محمد امامی همچنین در خصوص برنامه های این سازمان افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و به لحاظ حفظ انسجام و همدلی دستگاه های اجرایی با یکدیگر، با همکاری مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس از 31 شهریور الی 8 مهر ماه برنامه ای در قالب بازدید از نمایشگاه و روایت راویان دفاع مقدس در پارک موزه سمنان با حضور کارمندان دستگاه های اجرایی در دو نوبت برگزار خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: تقدیر از ایثارگران دستگاه های اجرایی، برگزاری میز های خدمت به صورت عمومی و تخصصی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، تقدیر از خانواده مدافعان سلامت و.... از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده در این سازمان می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها