فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان از توزیع بیش از 300 بسته معیشتی و لوازم التحریر در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس و به استقبال کنگره ده هزار شهید ده هزار خدمت، 300 بسته معیشتی شامل برنج، روغن؛ رب گوجه، ماکارانی و حبوبات و خرما جهت توزیع در مناطق عشایری استان با کمک خیرین و همراهی سپاه استان و ناحیه عشایری آماده شد.

ایزدی افزود: همچنین به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید 300 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار نیز برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند در مدارس مناطق عشایری بسته بندی و آماده توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای بیش از 60 عنوان برنامه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق عشایری، افتتاح مسکن مددجویان، کلنگ زنی پل روستای دورک، کلنگ زنی و آبرسانی روستای دره یاس بخش مشایخ، توزیع بسته های معیشتی، کلنگ زنی کانال چشمه سلیمان، شروع عملیات کانال کشی جوی کلا در منطقه صمصامی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی تجلیل از مدافعان سلامت عشایری، حضور گروههای جهادی و خدمت مومنانه در در راستای اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و کمک به بیماران کرونایی، اعزام اکیپ های بهداشتی در مناطق عشایری، برگزاری کارگاه روانشناسی نقش خانواده در مناطق عشایری، واکسیناسیون عشایر کوچ رو با همکاری پایگاههای بسیج عشایری و جامعه پزشکی را از دیگر برنامه های این ناحیه برشمرد.

ارسال نظرات