فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس و با شعار محوری "ما مقتدریم"، بیش از 250 عنوان برنامه در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۳۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در میاندوآب به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا، فداکاری ها و جان فشانی ایثارگران و رزمندگان اسلام است و باید قدردان این عزیزان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید نسل جوان و امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و گرانبها بوده و شهدا، جانبازان و ایثارگران قهرمانان و نگین موزه دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال حماسه و ایثار دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت است، افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر تلاش کرده و هفته دفاع مقدس را که یادآور این ایثارگری هاست، گرامی بداریم.

پالهنگ در ادامه با اشاره به اینکه “ما مقتدریم” شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس امسال است، اظهار کرد: امسال بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با همکاری سایر نهادها و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط کرونایی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در میاندوآب با حضور مسئولان در مصلی امام خمینی(ره) در نخستین روز از هفته دفاع مقدس امسال همزمان با سراسر کشور، تصریح کرد: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سه و ۷۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت تجلیل به عمل می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: افتتاح طرح های محرومیت زدایی و پروژه های عمرانی، دیدار وتجلیل از خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره های شهدا با عنوان آبروی محله، ویزیت و خدمات درمانی رایگان، همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت،تجلیل از مدافعان سلامت و اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی و سلامت و دفاع زیستی ناحیه، راه اندازی و افزایش مراکز واکسیناسیون در قالب اردوی جهادی در طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون خودرویی، تهیه و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم، برپایی میزخدمت با همکاری ادارات، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر دانش آموزی، به صدا درآوردن زنگ ایثار و… که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد؛ از اهم برنامه ها در هفته دفاع مقدس در میاندوآب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات