روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۴۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» (حج/۳۹)

درود خداوند بر شهیدان راه حق و رزمندگان غیوری که در مقابل دشمنان تا بُن دندان مسلح ایستادند و تاریخ‌ساز شدند.

مرور روزهای حماسه وجهاد نشان می‌دهد که جوانان غیرتمندکشورمان با درس‌آموزی از مکتب اسلام وتبعیت ازولایت‌فقیه ورهنمودهای مدبرانه وحکیمانه حضرت امام خمینی(ره) توانستندبا غلبه بردشمن، عزت وسربلندی را برای کشور رقم بزنندومتجاوزان را مجبور به عقب‌نشینی وتسلیم دربرابر ارده‌های پولادین خود کنند.

بی تردید در هر سطری از کتاب ارزشمند دفاع مقدس، نکات درس آموزی نهفته که می بایست توسط  پیشکسوتان و پدیدآورندگان آن برای نسل های امروز و آینده کشورمان به زیبایی ترسیم شود.

دفاع مقدس ثبات بخش ساختار انقلاب اسلامی ایران است که با خون جوانان گلگون کفن، ایران اسلامی با داشتن آسایش و امنیت به عنوان نگینی در خاورمیانه می درخشد ، آنچنان که صهیونیست ها و ابرقدرتان غرب حتی فکر تجاوز به این خاک پر گهر را برای همیشه از سرخود بیرون کردند.

در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روزهای سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

اما دشمنی ها همچنان باقیست و تنها میدان نبرد تغییر یافته است. امروز دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با جنگ نرم ، به جان هم انداختن کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه و دشمنی،با علم کردن گروهک های تروریستی سعی در خدشه وارد کردن به حکومت های اسلامی را دارند و ملت شریف ایران با بصیرت و آگاهی مثل همیشه در مقابل آنها خواهند ایستاد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر روح بلند همه رادمردان این حماسه بزرگ سلام و درود می فرستد و در برابر عظمت فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان، آزادگان و تمامی رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود می آورد و برحفظ آرمان های امام راحل(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای دفاع مقدس در پاسداشت ارزش های اسلامی و حفظ عزت و سربلندی ایران عزیز تأکید می نماید .

ارسال نظرات