به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

جلسه معاون تعلیم و تربیت ناحیه دامغان با مسئولین حوزه های خواهران برگزار شد

دامغان_جلسه هم اندیشی معاون تعلیم و تربیت ناحیه دامغان با مسئولین تعلیم و تربیت حوزه های خواهران این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۱۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هم اندیشی معاون تعلیم و تربیت ناحیه دامغان با مسئولین تعلیم و تربیت حوزه‌های خواهران این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های شجره طیبه صالحین برگزار شد.
سید مهدی داودالموسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با کمک تکنولوژی روز و بهره برداری از معادن بی نظیر دفاع مقدس می توان در تربیت نسل جدید قدم های عظیمی برداشت و نقشه های دشمن را در ضربه زدن به نسل سوم و چهارم انقلاب خنثی کرد.

داودالموسوی اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب و دفاع مقدس را از ضروریات دانست و بیان کرد: انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس، احیای روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جوانان از اهداف شجره طیبه صالحین می باشد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان گفت: حوزه ها و پایگاه های خواهران شهرستان دامغان در هفته دفاع مقدس برنامه های متفاوتی را در پایگاه های روستایی و شهری با هدف ارج نهادن مقام شهید و شهادت برگزار می کنند.

داودالموسوی گفت: «حضور استادیاران و سرمربیان حوزه های مقاومت بسیج در پایگاه ها»، «همایش میقات صالحین با حضور حداکثری حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج در شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار»، «مشاوره تربیتی و بصیرتی توسط سر مربیان و مربیان در پایگاه ها»، «تولید محتوا و بارگذاری در کانال صالحین توسط ارکان صالحین حوزه ها و پایگاه ها»، «برگزاری حلقه های صالحین در مساجد با موضوع تبیین ارزشهای دفاع مقدس»، «هیئت عاشقان ولایت در شهرهای دامغان، کلاته رودبار، دیباج و مهماندوست»، «عصر خاطره ها با حضور پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس»، «دیدار ارکان صالحین با امام جمعه و استادیار صالحین دامغان حجت الاسلام والمسلمین رستمیان»، «برگزاری مسابقه های قرآنی در تعدادی از پایگاه ها»، «دیدار حلقه های صالحین با خانواده شهدا»، «برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس در تعدادی از پایگاه ها ویژه حلقه های نوجوان و جوان» از برنامه های تصویب شده در هفته دفاع مقدس می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار