خبرهای داغ:
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک اصفهان به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

«بسم الله الرحمن الرحیم»

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

«یک تحلیل عمیق که محصول تجارب بیست ساله نظریه‌پردازان سیاسی بیگانه است، همه دشمنان ایران اسلامی را به این نتیجه رسانیده است که راه سلطه بر ارکان جمهوری اسلامی و رخنه در پایه‌های استوار این نظام شامخ، منحصراً سست کردن ایمان دینی نسل جوان، سست کردن پیوند فکری و عاطفی آنان با کانون‌های اصلی نظام، سست کردن انگیزه‌های آموزشی و پرورشی آن‌ها است. امروز هدف اصلی همه تبلیغات و نظریه‌پردازی‌های دستگاه‌های پرخرج تبلیغاتی استکباری و صهیونیستی همین است و بس.

سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک ترین و افتخار آمیز ترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابو ی شکست‌ ناپذیری ابر قدرت‌ های استکباری در برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) به شمار می‌رود.

اول مهر، بهار رویش‌ها در سرزمین دانایی و بصیرت و مطلع پرتو تعلیم و تربیت در جامعه است. معلمین مشفقانه بار دیگر صحنه عاشورا را برای دانش‌آموزان باز خواهند کرد و مشقی را می‌آموزند که همیشه باید همچون قاسم‌بن‌حسن‌ها، شهید فهمیده‌ها و حججی‌ها سر برافراشته همچون کوهی استوار بود و هشت سال دفاع مقدس تجلی این تربیت و نمونه‌های شاخص از الگوهای عاشورائی است.

ما فرهنگیان بسیجی ضمن اعلام برائت از هر گونه جنگ طلبی اعلام می‌داریم از وجب به وجب مرزهای خاکی و اعتقادی و سیاسی و بصیرتی این کشور اهل بیت(ع)، ایران اسلامی تا سرحد جان دفاع نموده و نخواهیم گذاشت زیاده‌طلبان و سلطه‌جویان به مطامع خود نسبت به ایران اسلامی برسند.

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به زحمات بی‌دریغ مسئولین نظام تعلیم و تربیت و همچنین ایثار معلمین عزیز در حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران این روز را تبریک گفته و انتظار دارد با تلاش مجاهدانه و عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در ذیل عنایات خاصه حضرت حجت (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه فدا) زمینه ساز ظهور ایشان باشیم. ان‌شاءالله.»

 

روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک

ارسال نظرات
پر بیننده ها