مسئولان بهابادی در پیامی جداگانه هفته دفاع مقدس و چهل و یکمبن سالگرد این هفته را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، "سرهنگ سعید دهقان"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد پیام تبریکی به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.
یادآوری خاطرات فداکاری‌ها و جانفشانی ها، شهادت‌ها و ایثارگری‌ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.
نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
هفته دفاع مقدّس تداعی گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه استکباری تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.
اینجانب با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و با آرزوی قبولی سوگواری‌های همه عزیزان و با درود به پیشگاه بلند و ملکوتی شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا فرارسیدن هفته دفاع مقدس که نمایان هشت سال ایثار و فداکاری و ازجان گذشتگی مردمان این آب خاک می‌باشد را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، کلیه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، جانبازان سرافراز، رزمندگان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین آحاد ملت شریف ایران و شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سرهنگ پاسدار سعید دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

پیام "حمید دهقان " رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره )به مناسبت هفته دفاع مقدس:
دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است
حمید دهقان بهابادی در پیامی با بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد ۸ سال دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهدای گرانقدر آن دوران را گرامیداشت.
متن پیام بدین شرح است:
۸ سال مقاومت، ایستادگی و فداکاری در جبهه‌های نبرد و سنگر‌های اقتصادی، همت بلند ایرانیان را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به رخ جهانیان کشید.
۸ سال دفاع مقدس نماد وطن دوستی، ولایت مداری، غرور، وحدت و انسجام ملی برای حفظ کیان و استقلال کشور با پیروی از فرهنگ عاشورایی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) است.
هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جا ن. فشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی افزودند.
هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است.
مقاومت ۸ ساله ملت فداکار ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، سند افتخاری برای نمایش عظمت و اراده مردمانی بزرگ در مقابل تجاوزگران می‌باشد؛ ملتی که علیرغم توطئه‌های مکرر دشمنان در طول تاریخ، همواره با بسیج همه امکانات و نیروها، پیروزی نهایی را در آغوش کشیده و با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان میهن را مأیوس کرده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و تاریخ سازی‌های ملت و نیرو‌های غیور و مخلص نظامی در جنگ تحمیلی ۸ ساله است، از خداوند متعال سربلندی روزافزون مردم شریف ایران و بخصوص مردم عزیز شهرستان بهاباد و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسألت دارم..
حمید دهقان بهابادی – رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بهاباد

رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادرکرد.
متن پیام بدین شرح است:
انافتحنالک فتحا مبینا
مقام معظم رهبری: شروع جنگ یعنی شروع افتخارات این ملت، شروع تهاجم دشمن یعنی شروع دفاع مقدس ما، شروع شعله ور شدن آتش خیانت استکبار یعنی شروع بروز شجاعت همه‌ی قشر‌های ملت برای ایستادگی در مقابل استکبار، پس این افتخار دارد
دوران دفاع مقدس یک برهه سرنوشت ساز در تاریخ مردم ایران و حتی جهان اسلام است و در جریان دفاع مقدس ارزش‌ها و باور‌های اسلام نقش اساسی دارد.
تقارن اول مهرماه، آغاز بهار تعلیم و تربیت و شکوفایی با هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و ازجان‌گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی و یادآور ایثارگری، مقاومت، عزت و عظمت ملت ایران اسلامی بر همه سکو‌های افتخار آفرین دنیا است.
 
"حمیدرضا اخوان بهابادی" مسئول بسیج رسانه بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد . 
افتخارات حماسه‌آفرینی میهن اسلامی ما ایران، همیشه در لحظات حساس و پیچ تاریخی انقلاب غنی‌تر شده و درست زمانی که دفاع و مقاومت از الزامات این کشور محسوب می‌شود به برکت خون شهدای دفاع مقدس به طور معجزه‌آسایی، دست حق از آستین بیرون آمده و در مقابل کفر و باطل همواره راست قامتانی پدیدار گشته آن را حماسه‌سرایی کرده‌اند.
دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنان را برای همیشه باطل کردند. دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام سوگواری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع‌) و یاران باوفایش تداعی بخش یاد و خاطره جانفشانی و ازخودگذشتگی‌های بزرگ مردان و زنانی است که به حق با تأسی از امام و مولای خویش جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه‌هایی عاشورایی را در عرصه‌های مختلف دفاعی خلق کردند.
در پایان بسیج رسانه شهرستان بهاباد با تأکید بر رسالت خطیر خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره روزهای ایثار و شهادت را زنده نگه دارد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر که در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شجاعت وصف‌ ناپذیری قلم‌ها و لنزهای دوربین خود را در مسیر ثبت لحظه‌ها معطوف کرده و به اطلاع مخاطبان خود رساندند، با تمام توان در مسیر آگاه‌ سازی و بصیرت افزایی افکار عمومی از هیچ تلاشی مضایقه نکند.
حمید رضا اخوان بهابادی مسئول بسیج رسانه بهاباد


پیام تبریک فرمانده حوزه شهید محلاتی بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس
سروان پاسدار مهدی رضاپور فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد .
متن پیام بدین شرح است :
هفته دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است. مردم ما با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار دادند و در طول هشت سال دفاع مقدس، زیباترین جلوه های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان جلوه گر کردند.
براستی که چه زیبا آن پیر فرزانه فرمود: دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی را در هم شکست.
نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد، امروزمردم ایران اسلامی در یک نبرداقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی، پایمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامی حراست و دفاع می کنند و این دفاع همچنان ادامه دارد.
اینجانب ضمن تبریک هفته پرفروغ دفاع مقدس با ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و خیل عظیم شهدای بسیجی با تجدید بیعتی انقلابی با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا اعلام می داریم با صلابت تر، مصمم تر و آماده تر از پیش در راه پاسداری ارزش ها و آرمان های شهدا با سرلوحه قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین جهان دسیسه شوم دشمنان رادر تمامی زمینه ها به فرصتی دیگر تبدیل نمایند و اجازه هیچ گونه تعدی به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب را نخواهیم داد.ودرراه خدمت به محرومان و مردم با شعار بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین تلاش خواهیم نمود.
سروان پاسدار مهدی رضاپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد
 
ارسال نظرات