خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به روند مطلوب واکسيناسيون سربازان سپاه استان سمنان گفت:تمام سربازان سپاه در سطح استان سمنان تزريق واکسن کرونا را انجام مي دهند.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: علاوه بر تزریق واکسن، توزیع ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم به صورت جدی در بین سربازان اجرا می‌شود.
ايشان در ادامه خاطرنشان کرد: اماکن و آسایشگاه‌های سربازان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ،فاصله اجتماعی و به صورت شیفتی، اداره می‌شود.
سردار دامغاني با تصریح بر اینکه سربازان وظیفه فرزندان ما هستند، اضافه کرد: همه مراقبت‌های بهداشتی که در مجموعه و برای پایوران صورت میگیرد  برای سربازان هم اجرا میشود و حتی توزیع بسته‌های بهداشتی بین سربازان بیشتر از پایوران است.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود: باتوجه به شيوع کرونا و لزوم همکاري براي واکسيناسيون ، سپاه و بسيج 5 مرکز واکسيناسيون مجزا را در استان ايجاد کرده و با همکاري دانشگاه هاي علوم پزشکي هب سرعت در حال واکسيناسيون عمومي مردم هستند.

او تصريح کرد: در صورت تامين واکسن مي توان پيش بيني کرد که در مراکز سپاه و علوم پزشکي در روز 20 هزار دز واکسن بين مردم استان تزريق شود.

 او افزود: مجموعه سپاه استان سمنان 5  مرکز واکسيناسيون در سطح استان ايجاد کرده است که در دو نوبت صبح و عصر تزريق واکسن را براي مردم انجام مي دهند و با سرعت با همکاري با دانشگاه هاي علوم پزشکي استان در حال واکسينه کردن مردم هستيم.

ايشان ادامه داد: تمامي پاسداران سپاه در سطح استان سمنان واکسن کرونا دريافت کرده اند و تا 48 ساعت آينده کليه سربازان نيز واکسن برکت و سينوفارم را انجام مي دهند.

سردار دامغاني تصريح کرد: خوشبختانه به هيچ وجه کمبود واکسن وجود ندارد و روند انجام واکسيناسيون سربازان با سرعت در حال انجام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها