سعیـــد زعــفری
فرمـــانده سـپاه حضــرت عباس (ع) اســتان اردبیــل:
نمایشگاه رزمی فرهنگی جنگ های نامنظم در محل باغ موزه دفاع مقدس اردبیل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵

نمایشـگاه رزمی فرهـــنگی جنگ های نامنــــظم در اردبیل برگزار می شـــود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار محمدی اصل  اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال فرهنگ فاخر دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان و با تدابیر صورت گرفته،نمایشگاه رزمی فرهنگی جنگ های نامنظم در محل باغ موزه دفاع مقدس اردبیل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه رزمی و فرهنگی امسال با شعار محوری "ما متقدریم "و با محوریت بنیان گذار جنگ های نامنظم در ایران سردار شهید دکتر مصطفی چمران و شهید شاخص استان اردبیل در جنگ های نامنظم شهید سیدجعفر خراسانی مقدم برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه در این نمایشگاه،غرفه های مختلفی توسط بسیج اقشار،ادارات،نهادها و نیروهای مسلح با محتوای دفاع مقدس ایجاد می شود گفت: نمایش رزمی عملیات شهید آیت الله مدنی توسط رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) و نمایش افلاکیان خاکی با مشارکت بسیج هنرمندان استان در این نمایشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه فردا روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه راس ساعت ۱۷ عصر افتتاح و تا ۷ مهرماه از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ شب برای بازدید عموم مردم شهیدپرور استان در محل باغ موزه دفاع مقدس اردبیل دایر خواهد بود.

سردار محمدی اصل اذعان داشت: از عموم خانواده های معظم شهدا،جانبازان،رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مردم ولایتمدار استان جهت حضور در آیین افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل می آید.

ارسال نظرات