فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه انسان های ولایی، دشمن شناس و استکبار ستیز هستند، گفت: مسئولین کشور در همه رده ها برای مقابله با توطئه های دشمنان از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۷۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

انســـان های ولایی، دشـــمن شـــناس و اســـتکبار ســـتیز هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، اعتقادات دینی و قدرت ایمان را عامل موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس نام برد و گفت: امروز نیز اگر رزمندگان جبهه جنگ نرم همانند رزمندگان دفاع مقدس با قدرت ایمان به خدا و خودباوری در میادین حاضر شوند، قطعا مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موجود نیز حل خواهد شد.

وی به ایثار مدافعان سلامت در ایام کرونا نیز اشاره کرد و گفت: مدافعان سلامت نیز با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس توانستند در بحران جهانی کرونا درخشیده و علی رغم همه تحریم های دشمنان به یکی از معدود کشورهای تولید کننده  واکسن، دارو و محصولات بهداشتی ضد کرونا در جهان تبدیل شوند.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انسان های ولایی، دشمن شناس و استکبار ستیز هستند گفت: هر زمان این افراد وارد میدان شده اند و فرهنگ جبهه و مقاومت در عرصه ها جاری شده، تفکر بسیجی نیز پیش برنده بوده است.

وی از بسیج به عنوان یک نعمت بزرگ الهی برای کشور نام برد و گفت: بسیج در همه عرصه های کشور جانفشانی کرده و همراه  مردم  بوده است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی  در خصوص استفاده از ظرفیت بسیج اشاره کرد و گفت: همچنان که دفاع مقدس با حضور همه جانبه مردم اداره شد امروز نیز در برهه فعلی و جنگ نرم حاضر ، کشور نیازمند حضور  گسترده و همه جانبه مردم است چراکه مردم با پشتیبانی های خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و جنگ تحمیلی را نیز اداره کردند.

وی خواستار استفاده مسئولین و مدیران در سطوح مختلف از تجربیات 8 سال دفاع مقدس در مقابله به بحران ها شد و گفت:  کار جهادی، شجاعت، ایثار و روحیه شهادت طلبی همواره گره گشا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار