خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دفاع مقدس بیش از هر چیز بستری بود برای رحمتی از جانب خداوند .
کد خبر: ۹۳۷۴۸۸۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:سازمان بسیج جامعه زنان طی بیانیه‌ای آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر همه شهیدان راه خدا که روشنگر راه زندگی بشر اند سلام بر خانواده‌هایی که گاهواره تربیت این عزیزان بودند و مادران و پدرانی که در دامان‌های پاک و مطهر خود چنین گوهر‌های تابناکی را پرورش دادند و سپس در هنگام جوانی و بالندگی آن‌ها را به خیل شهادت سپردند و بر دشواری این اهداء، شگفت‌آور، صبر و تحمل ورزیدند. امام خامنه‌ای "مدظله العالی ۷۵/۱۱/۱۸"
دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران بود شجاعت و دلیری مردان و زنان تحقیقاً برای سال‌های سال این کشور را بیمه کرد دشمن را به این هوشیاری رساند که با مردمی به پا خواسته و الهام گرفته از دلاوری‌های سرداران بزرگ تاریخ اسلام روبروست و به دوستان آموخت تا فضای روحانی و عرفانی تبعیت از معارف اسلام و قرآن را با چنگ و دندان حفظ کنند.
دفاع مقدس بیش از هر چیز بستری بود برای رحمتی از جانب خداوند.
زنان ما را بر آن داشت تا در جریان عمل توانایی ها، لیاقت‌ها و شایستگی‌های خود را بشناسند و به عنوان سرمایه‌های گرانبها، در پس قرن‌ها خود ناباوری، آن را پاسداری و حراست نمایند.
شیر زنانی که در دفاع از اسلام در یورش وحشیانه رژیم بعث، همپای مردان رو در رو با دشمن پایداری کردند و در پشت جبهه با صبر و تلاش و پشتکار فرزندان انقلاب را برای دفاع آماده نمودند و روح مبارزه جویی و سلحشوری را در مردان و جوانان احیا می‌کردند.
هرگز نمی‌توان از یاد برد خیل زنان و دخترانی را که فوج فوج به جبهه‌ها عزیمت کرده و در بیمارستان‌های صحرایی پروانه وار گرد مجروحان و مصدومان جنگی می‌چرخیدند و جراحات آنان را با تفقد و صبوری ماهرانه التیام می‌بخشیدند. زنان صبور و فداکاری که فرزندان برومند و همسران شجاعشان را برای پرواز به ملکوت همراهی می‌کردند و پیرزنان بلند همتی که از اندک روزی خود سهمی برای رزمندگان در نظر می‌گرفتند و تقدیم جبهه‌ها میکردند که اگر بخواهیم از میزان همراهی و همگامی زنان در دوران پرشکوه دفاع مقدس بگوییم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود؛ و چنین مربیان و آموزگارانی را در هیچ مکتبی جز مکتب فاطمی و زینبی نمیتوان یافت. همسران و پسران این زنان در صف شهدا دفاع مقدس و مدافعین حرم آل الله، و دخترانشان همسران مدافعان حرم و مادران سربازان ولیعصر (عج) ان شاالله و تعالی.
سازمان بسیج جامعه زنان، آغاز هفته دفاع مقدس را به رهبر شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی دلاور مردان و شیر زنان ایران اسلامی تبریک عرض میکند و این ایام را که یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلاور مردان و شیرزنان این آب و خاک است را گرامی میدارد.
ارسال نظرات