خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده حوزه امام حسن(ع) ملایر گفت: هفته دفاع مقدس لوح افتخارات ملت ایران، مقاومت ملتی است که رزمندگانش با مجاهدت کم‌نظیر در راه دفاع از مکتب و آرمان‌های انقلاب، قله‌های بلند ایثار و شرف را درنوردیدند.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

هفته دفاع مقدس لوح افتخارات ملت ایران  استمحمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، آشناترین واژه در حماسه‌های غرورآفرین ملت ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار می‌ماند.

وی افزود: بی‌تردید هفته دفاع مقدس لوح افتخارات ملت ایران، مقاومت ملتی است که رزمندگانش با مجاهدت کم‌نظیر در راه دفاع از مکتب و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی، قله‌های بلند ایثار و شرف را درنوردیده و مفتخر به انجام وظیفه شرعی و حفاظت از کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) ملایر ابراز داشت: ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و مجاهدت‌های سربازان دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم کنند.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که طی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های از قبیل پویش نذر اهدای خون، پویش هر پایگاه یک خدمت، برگزاری نشست بصیرتی، آبروی محله، سرکشی از خانواده محترم شهدا و ایثارگران و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات