خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در گلستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد
کد خبر: ۹۳۷۵۰۷۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

دفاع مقدس صدای حق طلبانه جمهوری اسلامی را به گوش دنیا رساند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت یاد و خاطرۀ دوران استثنائی و مشعشع دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوره طلایی نیز از بایسته‌ها و وظایف اساسی همگان است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایداری ملت انقلابی ایران که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود، در سایۀ هدایت‌های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) سبب احیای مکتب سازنده و نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.

در واقع دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و … توانست معادلات جهانی را بر هم زند. دشمنان در جنگ تحمیلی تلاش کردند از بازتاب گسترده انقلاب اسلامی در سطح جهان و منطقه جلوگیری کنند تا صدای عدالت به گوش مظلومان و ملت‌های آزاده جهان نرسد، اما موفقیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس این حقیقت را برای جهانیان اثبات نمود که صدای حق طلبانه جمهوری اسلامی به جهانیان منتقل شده است و ملت ایران نه تنها شکست ناپذیر بوده بلکه الهام بخش جهانیان است.

بزرگداشت یاد و خاطرۀ دوران استثنائی و مشعشع دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوره طلایی نیز از بایسته‌ها و وظایف اساسی همگان است، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در این راستا فرموده‌اند: "به نظر من، ما پنجاه سال دیگر هم بایستی دربارۀ دفاع مقدس بنویسیم، بگوییم، توصیف کنیم، تشریح کنیم. "

بنابراین لازم است فرهنگ شجاعت، ایثار، قدرت روحی و شهادت طلبی رزمندگان اسلام را که با وحدت و حمایت بی دریغ ملت رشید ایران در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدا از اسلام و میهمن عزیزمان در مصاف با دشمنان قسم خورده و قطع ریشه‌های تجاوز نظام استکباری و در راس آنان امریکای جنایتکار جانفشانی کردند، به عنوان بخشی از تاریخ و هویت ملی با استفاده از تکنولوژی و ابزار‌های نوین و اقبال و توجه مسئولین و خصوصا رسانه‌ها به طریق مفید و هنرمندانه " حدیث مقدس" برای آگاهی نسل آینده روایت کرد.

اینجانب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر روح آرام گرفته همه رادمردان این حماسه، خصوصا شهدای گرانقدر استان گلستان درود می‌فرستم واز همه مردم شریف استان گلستان و دست اندرکاران دفاع مقدس استان قدردانی و برحفظ آرمان‌های امام راحل و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای اسلام که با ایثار و از خود گذشتگی با نثار جان خود از اسلام و ارزش‌های آن جانانه دفاع کردند تأکید می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها