فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در چهاردهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۵ هزار و ۶۶۲ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در چهاردهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه که در سالن شهید بارنامه سنندج برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا سپاه تلاش کرد در دو موضوع هم کمک‌های مومنانه و هم در بحث مسائل بهداشتی و آموزشی در کنار کادر درمان به مردم استان خدمت رسانی کند.

سردار حسینی افزود: در این مدت سپاه بیت المقدس قریب به ۱۸۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی مختلف تهیه و در بین نیازمند استان توزیع کرده است و در موضوع قرارگاه شهید سلیمانی با پیگیری گام اول تا چهارم توسط پایگاه‌های سلامت جهت قرنطینه تا سلامت جامعه وارد عمل شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به مرحله گام پنجم طرح شهید سلیمانی که هم اکنون نیز در حال جریان است افزود: در بحث واکسیناسیون تا به حال ۲۴ مرکز مشترک و تجمیعی واکسیناسیون در استان شروع به کار کرده است که در این مراکز کادر درمان در سه شیفت کاری جهت واکسیناسیون مردم در حال خدمت رسانی هستند.

وی گفت: خوشبختانه در بحث واکسیناسیون شرایط خوبی در استان حاکم است به طوری که بالغ بر ۶۰۰ هزار دز واکسن تا به امروز تزریق صورت گرفته است و امیدواریم در دو ماه آینده صد در صد جامعه هدف را واکسیناسیون کرده باشیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر خاطر نشان کرد: امروز چهاردهمین مرحله توریع کمک‌های به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در حال انجام است که ۵ هزار و ۶۶۲ بسته معیشتی و بهداشتی شامل ۴ هزار و ۱۷۵ بسته معیشتی، ۱۳۰۰ بسته لوازم آموزشی برای دانش آموزان و ۱۱۷ دستگاه کپسول اکسیژن ۵ کیلویی و ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز است که در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان داشت: امیدواریم که با همکاری مشترک بین دستگاه‌های اداری بتوانیم ایمن سازی مناسبی جهت سلامت جامعه فراهم آوریم و هر چه سریعتر استان کردستان به وضعیت عادی تغییر پیدا کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات