فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی گفت :۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس درشهرستان بوموسی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هرمزگان نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی با حضور خبر نگاران در محل سپاه برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار حسین احمدی فرمانده ناحیه بسیج سپاه بوموسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: این دوران برگ زرین ودرخشانی برا ی انقلاب ونظام محسوب می شود

فرمانده ناحیه بوموسی خاطرنشان کرد :دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام وانقلاب شد مردم ومسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردندکه بایستی برای دفاع از نظام وانقلاب ودستاوردهای آن به صحنه بیایند وما وحدت وانسجام را دراوج دیدیم وحال نیز می بینیم .

احمدی یاد آورشد :همه مردم ونیروهای مسلح در کشور با یک وحدت وانسجام توانسته اند بردنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستندومقاومت کنند .

وی افزود :از دوران دفاع مقدس همیشه به عنوان افتخاریاد شده است وخواهد شد .اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ ونبردی که اتفاق افتاده است پاره ای از خاک کشورجدا شده است اما درجنگ8ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک جمهوری اسلامی در دست دشمن با قی نماند
سرهنگ احمدی اظهارداشت در ایام هفته دفاع مقدس بیش از۴۰برنامه در سطح ناحیه،حوزه ها،ادارات وپایگاههای مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.درضمن همه برنامه های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.
در پایان حسین احمدی افزود:ازمحورترین برنامه های هفته دفاع مقدس.رژه موتوری. تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس.دیدار از خانواده معظم شهدا.برگزاری یادواره شهدا.مسابقات ورزشیبرپایی ایستگاه سلامت.غبار رویی گلزارشهدا اعلام نمود.

ارسال نظرات