فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۰۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
پیام تبریک فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم ‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)
هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین این آب و خاک افزودند. همان‌هایی که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.
دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه تن‌ها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان ایران طی طریق نمودند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم.
از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها