مراسم نکوداشت و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولین، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۱۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از ھفته دفـاع مقـدس آيین تجلیل از پیشـکسوتان، رزمنـدگان و ايثارگران ھشت سال دفاع مقـدس با حضور جانشین سپاه جوادالائمه(ع)و جمعی از مسئولین نهادها و ادارات دولتی شهرستان در ناحیه مقاومت بسیچ سپاه برگزار شد.
در این مراسم با شکوه جانشین سپاه دشتستان ضـمن گرامی داشت يـاد و خـاطره شـھداي ھشت سـال دفـاع مقـدس خاطرنشان کرد: دفاع مشروع ملت سلحشور ايران اسلامی از مرزھاي عزت و شرف اين مرزو بوم که در طول هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت حقیقتأ بـارزترين و ناب ترین مقطع زمانی بود که امروز همچون نگین درخشانی بر تارک تاريـخ حماسه، ايثار و پايـداری تمامی آزادگان جھان مي درخشد.
سرهنگ غلامرضا بناری اظهار داشت: هفته دفاع مقدس ، یادآور افتخارات ، شهامت ها ، رشادت ها و شهادت های مردانی است که مردانگی آفریدند.
جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در این آیین گفت: تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی را می‌توان تجلیل از تمامی ارزش‌های انسانی و الهی توصیف کرد چرا که ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی این دلاورمردان در حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی، سزاوار قدردانی است.
در پايان این مراسم از تعداد 20 رزمنده و ايثارگر دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
عکاس/ مجتبی رحمانی فرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها