به مناسبت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

بـــیانیه سپاه حـــضرت عـــباس (ع) اســتان اردبیل به مناســبت هــفته دفاع مـــقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در بیانیه ی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل که به مناسبت هفته دفاع مقدس  صادر کرد آمده است:
«هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند» مقام معظم رهبری (حفظه ا... تعالی)


هفته دفاع مقدس تداعی گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دل‌ها شهید حاج «قاسم سلیمانی» است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده و سدی استوار در برابر سلطه گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.


دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت ویکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از، ولی فقیه، تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی (صلی ا... علیه و آله) و نهضت حسینی (علیه السلام) و در مشعشع و برترین جلوه‌های زیبایی قرار دارد. حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باصلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.
رزمندگان سپاه استان اردبیل در آستانه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی است، در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مقاومت و امام شهدا که حسینی وار در مقابل یزیدیان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت، سر تعظیم فرود می‌آورد و با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و امامین انقلاب اسلامی؛ اعلام می‌دارد؛ نهضت استادی بسیج، با تفکر ناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است

رزمندگان سپاه حضرت عباس علیه السالام استان اردبیل

ارسال نظرات