خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش‌آموزان، «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۷۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش‌آموزان، «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

سلام و درود خدا بر شما دانش آموزان عزیز، ارزنده ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار، فروزندگان چراغ ایمان و هدایت، حافظان تقوا، مجاهدان در عرصه‌های علم و فرهنگ و سیاست؛ و رقم زنندگان فصل جدید نظام مقدس جمهوری اسلامی. به حول قوه الهی شما فرزندان ایران اسلامی که در یکی از حساس‌ترین نقطه تاریخ با امید و نگاه به آینده، انقلاب اسلامی را به آرمان بزرگش در گام دوم انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام عصر (عج) می‌باشد، نزدیک خواهید کرد.

فرزندان عزیزم؛ بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و اندیشه‌های نگاه به آینده و انقلابی است، شور انقلابی را باید روز به روز افزایش داده و خودتان را با توسل و توجه به پروردگار، تمسک به اولیای الهی، عبادت و تفکر همراه با تامل و بصیرت تقویت کرده و برای اینکه انتظارات رهبر معظم انقلاب (مدظله) در بیانیه ارزشمند و پر اهمیت گام دوم انقلاب از نسل آینده محقق شود، نیازمند دو بال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» توامان هستید. در حقیقت یک دانش‌آموز دغدغه‌مند، قائم به این است که ایمانش به همراه دانش و عمل مجاهدانه و مخلصانه باشد. علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و شما در لباس دانش آموزی اصلی ترین نیروهای این جبهه محسوب می‌شوید. امروز نزدیک به دو دهه است ست که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده و با سرعتی که برای همه جهان غافلگیرکننده بوده به پیش رفته است.

جوانان دهه‌های اول انقلاب با وجود این همه دشمنی‌ها، کارشکنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و علمی نهراسیدند و حرکت خود را با تمام توان ادامه داده و به رکوردهای شگفت انگیز علمی دست یافتند و سنگ بنای یک انقلاب علمی را در کشور نهاده‌اند. با این وجود قله‌هایی از علم و دانش وجود دارد که هنوز فتح نشده‌اند یقین دارم فاتحان آن قله‌های بزرگ و تکمیل کننده راه ارزشمند گذشتگان در آینده شما خواهید بود. و با دفاع از پیشرفت همه جانبه (اقتصادی، فرهنگی، علمی و…) دشمنان کینه توز را ناکام خواهید ساخت.

با توجه به بازگشایی مدارس و تقارن آن با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، این مسئله مهم را بدانید که مهمترین الگو برای شما عزیزان، راه و منش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شهیدان دفاع مقدس و سیدالشهدای مدافع حرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

اینجانب آغاز سال جدید تحصیلی به همه دانش آموزان و نوجوانان بسیجی عزیز در جای، جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند منان توفیقات روز افزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
پر بیننده ها