مراسم توزیع بسته‌های نوشت افزار با حضور فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم توزیع بسته­ های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند ایلامی در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.

سردار جمال شاکرمی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ایام مبارک هفته دفاع مقدس و در آستانه کنگره 3 هزار شهید استان ایلام با تلاش و مجاهدت دانش‌آموزان عزیز، حوزه‌های مقاومت، سازمان دانش‌آموزی استان شاهد انجام یک حرکت جهادی ،تاثیرگذار و معنوی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند بوده‌ایم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام )استان ایلام با بیان این‌که این عمل یک حرکت جهادی است که از دل مردم برآمده‌است اظهار داشت: در این طرح بیش‌از 3 هزار بسته  آموزشی، 100 دستگاه تبلت و ... تهیه‌شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر و تشکر از این حرکت جهادی اضافه کرد: این‌که بنام هر شهید یک پک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گیرد سبب زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان در دل دانش‌آموزان می‌شود.

امیر مهردادی نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از اقدامات سپاه جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند اظهار داشت:  طرح پویش همکلاسی مهربان در آستانه سال تحصیلی جدید سبب استمرار یادگیری و تشویق به آموزش می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام ادامه داد: ارائه پک‌های آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های آموزشی دارد و همچنین امکان ادامه تحصیل آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان نقش تاثیرگذاری در هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند اضافه کرد: 370 دانش‌آموز دختر و پسر طی هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات