فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

ارائه خدمات درمانی در راستای کنگره شهدای ایلام است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: خدمات رسانی درمانی به مردم در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید از اهداف اصلی این رویداد بزرگ استانی است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح چهارمین مرکز واکسیناسیون کرونای ایلام اظهار داشت: سالن ورزشی شهید غیوری زاده از امروز به همت و همکاری مجموعه های سپاه، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن به عموم مردم آماده شده است.

وی افزود: این سالن از امروز به محل تزریق واکسن تبدیل شده است که به خاطر سهولت در دسترسی می تواند خدمات گسترده واکسیناسیون را به مراجعان ارائه دهد.

شاکرمی یادآور شد: این مرکز باتوجه به فضای خاصی که دارد در صورت صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش تعداد نیروهای مستقر، می تواند به مکانی برای آموزش نیروهای ناوارد یا تازه کار نیز قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: به دستور فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی، تمامی ظرفیت های سپاه استان در خدمت ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

۵۹ درصد جمعیت استان ایلام واکسینه شدند  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز گفت: ۵۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ درصد استان ایلام دُز اول یا هر ۲ نوبت واکسن کرونا تزریق کرده اند.

دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: با این روند واکسیناسون، درصد تزریق به ۷۰ درصد افزایش می یابد.

وی افزود: هم اکنون میزان ذخیره واکسن استان برای نوبت های اول و دوم مناسب است و درصدد افزایش ذخیره واکسن استان هستیم.

صادقی فر ادامه داد: باید میزان مشارکت عمومی در تزریق واکسن افزایش یابد و مسوولان و همه افرادی که تزریق واکسن داشته اند سفیری برای ترغیب سایر مردم شوند.

وی تاکید کرد: برخی افراد به عللی چون بدبینی، بی اعتمادی و یا شایعات تمایلی به تزریق واکسن ندارند که باید این قشر را به سمت تزریق واکسن سوق داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز گفت: گروهی که در این مرکز واکسیناسیون از سوی جمعیت هلال احمر مستقر شده اند از نیروهای مجرب و آموزش دیده پیش بیمارستانی هستند.

علی اصغر علی اکبری افزود: با توجه به بازگشت زمینی زائران از مرز مهران امکانات هلال احمر از ۲۶ شهریور در مرز مستقر شده است و پایگاه های امداد و نجات نیز ساماندهی شده اند.

به گزارش ایرنا، مرکز واکسیناسیون مجتمع ورزشی شهید غیوری زاده به عنوان چهارمین مرکز تزریق واکسن شهر ایلام در ۲ شیفت صبح و عصر از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹: ۳۰ عصر به مراجعان خدمات می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار