معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت و گوبا بسیج خبر داد
ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از اهدای ۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی و ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: ۴ هزار بسته بهداشتی و۱۴۰۰ بسته معیشتی هم بین خانواده دانش اموزان نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۴۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، اداره کل آموزش و پرورش استان و سپاه ناحیه ساری با حضور سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جوار دو شهید گمنام و خوشنام حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد.
از اهدای ۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی تا ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند
سرهنگ عسگر مجیدی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از اهدای ۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی و ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: این اقلام با همت بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، سپاه ناحیه ساری و با همکاری اداره اموزش و پرورش استان تهیه و در اختیار دانش اموزان قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی هم بین دانش آموزان هم خبرداد و خاطرنشان کرد:۱۴۰۰ بسته معیشتی هم بین خانواده دانش اموزان نیازمندان توزیع شده است.

به گفته مجیدی، نهضت مومنانه بسیج دانش آموزی در قالب پویش همکلاسی مهربان در هفته دفاع مقدس برگزار و کمک‌های مومنانه در طول سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها