کمک های مومنانه در سرخه ادامه دارد

بسیجیان پایگاه حضرت معصومه (س) اقدام به تهیه و توزیع یک بسته معیشتی و مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقد به خانواده ای نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۱۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای تشکیل رزمایش مواسات و مداومت بر کمک های مومنانه برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا گروه جهادی پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه اقدام به تهیه و توزیع یک بسته معیشتی و مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقد کردند.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا خیران و مردم مومن شهرستان سرخه که همواره در کارهای خیر پیشگام بوده اند به یاری نیازمندان شتافتند و این کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد.

او افزود: در حالی که جهان متأثر از هجوم ویروس ناشناخته کرونا قرار گرفته و میلیاردها نفر از مردم کشورهای جهان در التهاب درگیری با این ویروس به سر می‌برند، انسان‌های خیر در گوشه و کنار کشور و شهرمان مشغول کمک داوطلبان به نیازمندان و حل مشکلات آسیب دیدگان از هجوم ویروس منحوس هستند.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه گفت: در این راستا بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه با یاری خیران در طی چندین مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی، غذا گرم، وجه نقد جهت خرید لوازم التحریر، سیسمونی، لباس، کفش و موارد کرده اند.

اسیری ادامه داد: در این دوره نیز یک بسته معیشتی شامل دو بسته ماکارونی، 6 کیلو برنج و مبلغ 3 میلیون ریال به خانواده ای نیازمند در محله اسلامی آل یاسین در سرخه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار