جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هشت سال دفاع مقدس ما هم ریشه در عاشورای حسینی دارد و این هشت سال دفاع مقدس و بعد از ان در سایر جبهه ها نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۲۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگري جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم گلباران مزار شهدای گمنام توسط دانش آموزان بسیجی حوزه شهید فهمیده 2 اراک گفت: سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا باید در جامعه مطرح شود و سیره زندگانی این شهیدان بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوانان جامعه است.

سرهنگ پاسدار عسگری به نقش بی بدیل دانش آموزان در دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: نقش این قشر در دوران جنگ تحمیلی اثرگذار و بی بدیل بود و این افراد با رشادت خود در این دوران عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کردند.

وی با اشاره به پیام عاشورا گفت: پیام صبر و بردباری، پیام امر به معروف و نهی از منکر، پیام در انس با قرآن و دعا و استغفار، پیام حق الناس، پیام بصيرت و پیام ایثار و فداکاری، پیام شهادت و پیام پیروزی خون بر شمشیر است.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما هم ریشه در عاشورای حسینی دارد و این هشت سال دفاع مقدس و بعد از ان در سایر جبهه ها نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری ادامه داد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با یاد عاشورا افتخار آفریدند و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران در سایه فرهنگ حماسی عاشورا است.

وی در پایان گفت: شهدا همگی ولایت مدار بودند و در مسیر ولایت با گام های استوار پیش رفتند و همواره عزت اسلام و جامعه اسلامی برای آنها مورد توجه و ولی فقیه و نظام اسلامی به عنوان یک دغدغه مهم برای آنها مطرح بود.

 

ارسال نظرات