تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: یکی از عرصه هایی که زنان به خوبی در آن نقش خود را ایفا کردند حضور در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۵۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

 

زنان در پشتیبانی از جنگ نقش بی بدیل خود را نشان دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود:  با شروع جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ زنان وظیفه خود را برای حفظ میهن از تجاوز دشمن به نحو مطلوب انجام دادند.

وی زنان را سربازان گمنامی توصیف و بیان کرد: زنان جامعه ما در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در راه عزت و اعتلاي نظام جانفشاني و فداكاري كردند و با گذشت از جان، مال وفرزندان خود سعي كردند تا انقلاب را در برابر دسيسه هاي دشمن مصون نگه بدارند.

رشیدی نقش زنان در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بی بدیل دانست و گفت: اگر همراهي و پشتيباني و تربيت ديني و انقلابي زنان نبود؛ حماسه دفاع مقدس به اين زيبايي خلق نمي شد.

وی در ادامه به فعاليت هاي زنان در جنگ نرم دشمن عليه انقلاب و نظام اسلامي ايران اشاره و اظهار کرد: نقش زنان در مقابله با جنگ نرم و هجمه هاي فرهنگي دشمن بيشتر از مردان است .

رشیدی اضافه كرد: در جنگ نرم هدف اصلي و اول دشمن، خانواده و زنان هستند، چون اگر عفت و پايبندي و التزام به ارزش ها را از زنان بگيرند، خانواده اي هم باقي نخواهد ماند.

وی از زنان ایثارگر خواست تا در فضای مجازی هم مانند دوران دفاع مقدس حضور داشته و از خانواده و فرزندان خود صیانت کنند تا خانواده اسلامی آسیب نبیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها