خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛
سرهنگ اصلی بیگی گفت: دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود و دشمنان باید از هشت سال مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس عبرت بگیرند.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۸۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد حضرت علی اصغر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اقبالیه، اظهار کرد: اقتدار و بصیرت و ولایتمداری ملت ایران مثال زدنی است و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

وی افزود: در سایه اتحاد ملت ایران، تمام توطئه‌های دشمنان به ناامیدی تبدیل شده است و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصد ضربه زدن به این اتحاد و انسجام است.

اصلی بیگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز هم این حضور در صحنه و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و این حضور مردم در صحنه در کنار حمایت‌های آنها از رزمندگان انصار و مهاجر باعث پیروزی ما در مقابل رژیم بعث عراق و ضد انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: امنیتی که وجود دارد را مدیون جانفشانی‌های شهدا هستیم لذا وظیفه ما ادامه راه شهداست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس دورانی فراموش نشدنی است که اقشار مختلف از جان خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از ایران به دست دشمن بیافتد لذا باید این دستاورد فرهنگی و اجتماعی برای نسل‌های آینده حفظ شود.

وی افزود: ما هرچه برای دوره‌ی دفاع مقدس سرمایه‌گذاری و کار کنیم، زیاد نیست؛ چون ظرفیت هنری و ادبی کشور برای تبیین این دوره، خیلی گسترده، وسیع و عمیق است و از این ظرفیت تاکنون استفاده‌ خوب و درخوری نشده است.
 
وی تصریح کرد: مواظب باشید از مسأله‌ دفاع مقدس که در این کشور اتفاق افتاد، غافل نشوید؛ کار بزرگی انجام گرفت. آن جوانها مثل شماها بودند؛ اکثر این جوانهایی که در جنگ نقشهای مؤثر ایفا کردند، از قبیل همین دانشجوها بودند و خیلی‌هایشان هم جزو نخبه‌ها بودند. دلیل نخبه بودنشان هم این بود که یک جوان بیست‌ودو، سه ساله فرمانده‌ی یک لشکر شد؛ آن‌چنان توانست آن لشگر را هدایت کند و آن‌چنان توانست طراحی عملیات را، که هرگز نکرده بود، بکند که نه فقط دشمنانی را که مقابل ما بودند متعجب کرد، بلکه ماهواره‌های دشمنان را هم متعجب کرد.

اصلی بیگی در پایان گفت: دفاع مقدس به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک دانشگاه است و همه مردم و مسئولان می‌توانند از آن برای ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی خود الگوبرداری کنند؛ سبک زندگی، ولایت‌مداری و سبک مدیریت فرماندهان آن در زمان جنگ می‌تواند الگوی مناسبی برای امروز ما باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها