عسکری ارمندی گفت: امروز هر کس که پا در مسیر رهبری بگذارد قطعا همانند پا گذاشتن در دوران دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۳۷۵۶۸۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن ۳۱ شهریور یعنی فرا رسیدن دوران شجاعت‌ها و شهادت‌ها دورانی که تا ابد در تاریخ این سرزمین کهن می‌درخشد.
پیرامون هفته دفاع مقدس محمد رضا عسکری ارمندی کارشناس مسائل سیاسی گفت: جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران مستقیما به وسیله آمریکا و غرب رهبری شد.

وی افزود: عراق بعثی تنها ابزاری برای متوقف کردن انقلاب اسلامی بود، انقلابی که در آن برهه نظام بین الملل را با تمام تئوری‌ها و فلسفه‌های غربگرایانه آن به چالش کشید.

عسکری ارمندی اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست اسلام سیاسی شیعی را در جهان احیا کند، البته زنده شدن اسلامی که قرن‌ها به وسیله غرب به حاشیه کشیده شده بود و دیگر نام و نشانی از آن نبود هراسی بزرگ بر اندام قدرتمندان دهه ۸۰ م. انداخت بنابراین همین مسئله باعث شد اتاق فکر غربی با همکاری کشور‌های عربی عقب مانده منطقه دست به حمله همه جانبه بر علیه ایران اسلامی بزنند.

وی تصریح نمود: در واقع تصور این بود که به دلیل وقوع انقلاب، ساختار دفاعی ایران فروپاشیده و ایران توان جنگیدن ندارد و البته با تحمیل این تصور و رویاپردازی برای صدام جتایتکار زمینه حمله همه جانبه در ۳۱ شهریور ۵۹ با تمام توان صورت گرفت تا کمتر از ۷۲ ساعت تهران را تصرف کنند، اما تمام دنیا با سد الهی، مردمی و بزرگی به نام دفاع مقدس که دفاع از اسلام، وطن، ناموس، ارزش‌های تاریخی و فرهنگی این سرزمین کهن بود صورت گرفت.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: دوران دفاع مقدس سراسر درس شجاعت، ایثار و شهادت است، قطعا بزرگترین اتفاق قرن حماسه‌ای است که به وسیله جوانان ایرانی صورت گرفت که فقط تکیه بر اسلام و اطلاعت مطلق از رهبری امام خمینی (ره) داشته اند.

عسکری ارمندی تاکید داشت: دفاع مقدس مختص به یک دوران تاریخی خاصی نیست، درواقع این دوران مهم و تاریخی شناسنامه ملت ایران است، دوران دفاع مقدس تا زمانی که هدف بزرگ یعنی تحقق حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) محقق شود، ادامه خواهد داشت و دشمنی محور شیاطین به رهبری آمریکا با اسلام و ایران پایان نخواهد یافت.

وی گفت: درواقع به راه انداختن بزرگترین جنگ قرن بر علیه ایران، تحریم‌های وحشتناک بین المللی همه برای مهار و توقف انقلاب اسلامی بوده اگر مسئله اسلام نبود آمریکایی‌ها اینقدر هزینه نمی‌کردند، چون این‌ها دشمن اسلام هستند و هر جایی که جنبش اسلامی شکل بگیرد با تمام وجود برای از بین بردن آن تلاش می‌کنند به همین جهن دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به نفش نسل جوان انقلاب در حفظ دوران دفاع مقدس گفت:، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که نسل جوان انقلاب درس‌های دوران دفاع مقدس را یادبگیرند، این دوران باید با تفکر جوان امروز تحلیل و بررسی شود، فراموشی این دوران حماسی بزرگ‌قطعا خیانت به تاریخ این کشور است، دلاورمردان بزرگی برای ساختن آن حماسه الهی از جان خود گذشتند و امروز وظیه ما نسل جوان انقلاب است که ارزش‌های مقدس آن دوران را بیان کنیم، به تصور بکشیم و تا ابد ماندگار نگه داریم.

عسکری ارمندی در پایان تاکید کرد: جوانان نسل نو انقلاب باید آن میراث بزرگ را حفظ کنند، پیروی و اطاعت از حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین هدف مشترک است که می‌تواند به این کشور عزت و اقتدار ببخشد، امروز هر کس که پا در مسیر رهبری بگذارد قطعا همانند پا گذاشتن در دوران دفاع مقدس است مسئله‌ای که به اندازه شهادت در میدان جنگ تحمیلی دارای اهمیت است، زیرا ستون این نظام مقام معظم رهبری است.
ارسال نظرات