فرمانده سپاه استان البرز:

همه مسئولین تمام قد از صنعتگران حمایت کنند/ تلاش مجموعه سپاه در رفع موانع تولید

فرمانده سپاه استان البرز گفت: همه مسئولین باید نسبت به گره‌گشایی از صنعتگران و افرادی که در این شرایط دشوار اقتصادی، با وجود تحریم‌ها، در خط مقدم مقابله با جبهه استکبار هستند، اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۳۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های تولیدی این استان اظهار داشت: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعار سال را شعاری اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند؛ موضع‌گیری و راهبرد ایشان در حوزه اقتصاد گویای وجود مشکلاتی است که کشور با آن‌ها مواجه است.

همه مسئولین تمام قد از صنعتگران حمایت کنند/ تلاش مجموعه سپاه در رفع موانع تولید

وی عنوان کرد: امسال هم با توجه به شعار سال، همه مسئولین باید نسبت به گره‌گشایی از صنعتگران و افرادی که در این شرایط دشوار اقتصادی، با وجود تحریم‌ها، در خط مقدم مقابله با جبهه استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار هستند، اقدام کنند. جنگی که آمریکای خبیث علیه ایران آغاز کرده جنگی هوشمند، ترکیبی و با محوریت اقتصاد است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تأکید کرد: در شرایطی که آمریکا اقتصاد کشور ما را نشانه گرفته است، وظیفه ما و تمامی مسئولین، نهادها، ارگان‌ها و وزارتخانه‌هاست که تمام قد از صنعتگرانی که در این جنگ نابرابر در خط مقدم نبرد با دشمن هستند حمایت و نسبت به رفع موانع و برطرف کردن مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه اقتصاد کشور به‌صورت بی‌رویه و بیمارگونه به نفت وابسته شده است، افزود: علیرغم تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولتمردان در خصوص کاهش وابستگی به نفت، اما برخی فرمایشات ایشان هنوز عملیاتی نشده است. ما در مجموعه سپاه و بسیج با تمام توان پای‌کار هستیم و از هیچ تلاشی برای تسهیل در امور و رفع موانع تولید دریغ نمی‌کنیم.

وی در پایان از ورود سپاه استان البرز به مقوله‌ها و عرصه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، عمران و کارگری و انجام اقدامات مفیدی در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: اقداماتی به‌منظور کمک به تولید اشتغال‌های خرد در حال انجام است و در زمینه صنایع بزرگ و مادر نیز سپاه تمام قد، حمایت‌های لازم را در سیستم دولتی و حاکمیتی خواهد داشت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها