یک راس گوسفند در سرخه قربانی شد

در راستای رزمایش مواسات به همت گروه جهادی پایگاه حضرت رقیه (س) شهرستان سرخه یک راس گوسفند قربانی شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۵۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ بچه‌های بسیجی و اهالی پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه این روزها به همت خیران و اهالی محل با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه بسته‌های ارزاق عمومی و نیازهای محرومان آن را به دست نیازمندان می‌رسانند.

صفیه مونسان یکی از اعضا گروه جهادی در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای (مدظله) در رزمایش همدلی، به نیت کمک به نیازمندان و دستگیری از خانواده های آسیب دیده از کرونا با کمک خیرین در این مرحله از کمک های مومنانه اقدام به قربانی یک راس گوسفند شد.

او افزود: همزمان با ماه محرم و صفر کمک های مومنانه دیگری چون قربانی گوسفند، توزیع نان گرم، توزیع لوازم التحریر و مشارکت در طرح نذر زینبی به همت بسیجیان و گروه های جهادی انجام گرفته است. این کمک ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حفظ شخصیت خانواده های نیازمند انجام می گیرد.

یکی از اعضا گروه جهادی پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه گفت: ان شاءالله با مساعدت خیرین در ادامه رزمایش همدلی و کمک مومنانه، بتوانیم بیشتر در خدمت نیازمندان باشیم و در حد توان از آلام و رنج های آن ها بکاهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار