خبرهای داغ:
همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان پیروزی انقلاب و شکست دشمنان در دفاع مقدس را حاصل و نتیجه تلاش امام راحل عظیم الشان در تربیت نیروی انسانی و سربازانی از مکتب امیرالمومنین (ع) عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۷۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حاصل تلاش امام خمینی(ره) در تربیت سربازانی از مکتب علوی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن تیموری در آیین تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت حوزه علمیه سفیران هدایت آیت الله دامغانی با بیان اهمیت ونقش نیروی تربیت شده در مکتب اسلام و انقلاب اظهار داشت: اگر امیرالمومنین (ع) بعد از رحلت پیامبر (ص) خانه نشین شد و آن مصائب برای حضرت زهرا (س) پیش آمد به خاطر کمبود سرباز و نیروی انسانی نبود چراکه لشگر اسامه بن زید آماده برای جنگ با دشمنان شده و حضور داشتند بلکه این اتفاق افتاد، چون آن همه سرباز و نیروی انسانی تربیت شده مکتب علوی نبودند.

وی در ادامه اقبال مردم بعد از ۲۵ سال به امیرالمومنین (ع) را نتیجه تربیت افرادی از جمله مالک اشتر، محمدبن ابی بکر و عدی بن حاتم طایی دانست که علوی تربیت شده بودند و گفت: دشمن خیلی زود به این نکته پی برد و با حذف این سرداران مجدد برای مدتی طولانی جبهه حق را کنار زد که نهایتا نبود نیروی تربیت شده به اندازه لازم منجر به غیبت حضرت حجت (عج) شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان پیروزی انقلاب و شکست دشمنان در دفاع مقدس را حاصل و نتیجه تلاش امام راحل عظیم الشان در تربیت نیروی انسانی و سربازانی از مکتب امیرالمومنین (ع) عنوان کرد.

وی ادامه داد: روز به روز که جلوتر می‌رویم عرصه‌های جدیدتر و وسیع‌تری برای ما باز می‌شود بنابراین نیاز ما به نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی و تربیت شده مکتب علوی لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

تیموری تصریح کرد: اگر طلاب حوزه‌های علمیه و بسیجیان و دلسوزان انقلاب نتوانند در این امر موفق شوند در آینده‌ای نه چندان دور دچار مشکل جدی خواهیم شد، بنابراین باید اراده‌هایمان را قوی کنیم و برای تحقق فرمایش، ولی امر خود مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مومن و انقلابی آستین‌ها را بالا بزنیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های خالصانه وطن دوست تقدیر و محمدپور به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت حوزه علمیه سفیران هدایت معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات