خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک گفت: مقاومت کارکنان پایگاه چهارم شکاری وحدتی در روز‌های آغازین جنگ حماسه‌ای ماندگار از ایثار و وطن پرستی است.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۲۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
 حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه اندیمشک گفت: اسلام دین رحمت و مهربانی است و ما در دین مبین اسلام همواره به صلح سفارش شده ایم، اما در دفاع از خود نیز به جهاد فراخوانده شدیم که به راستی خلبانان و کارکنان این پایگاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی به خصوص در روز‌های آغازین جنگ با جانفشانی و ایثار در مقابل جبهه باطل با آن همه تجهیزات ایستادگی کردند و در واقع جهاد کردند.

او بیان داشت: مقاومت کارکنان پایگاه شکاری وحدتی در روز‌های آغازین جنگ و دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار از ایثار و وطن پرستی است و همه ما می‌دانیم که دشمن تا پشت کرخه آمده بود و خلبانان و کادر فنی این پایگاه با جانفشانی از سقوط پایگاه جلوگیری کردند و با هواپیما به جنگ تانک رفتند.

سرهنگ ناصری یکی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: همکاران من در جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی جلوی دشمن بعثی ایستادند و خون دادند تا خاک کشور عزیزمان ایران به تاراج نرود شما نسل جوان موظف هستید تا با کار و تلاش شبانه روزی در راه اعتلای ایران عزیز قدم بردارید و قدرت دفاعی کشورمان را در سطحی بالا ببرید که دشمنان حتی در فکر و خیالشان توهم جنگ با ایران را نداشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها