خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

انقلاب ما در امتداد عاشورا و کربلا بود

سرهنگ صادقپور گفت: انقلاب ما نیز در امتداد زیارت عاشورا و کربلا قرار گرفت و پیروزی ما در دفاع مقدس مصداق باور به نصرت الهی بود.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی صادق‌پور فرمانده ناحیه و صادق علیه السلام آبیک در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ارزش های دفاع مقدس فقط نباید مختص هفته دفاع مقدس باشد بلکه باید در طول سال اقدامات و رشادت های رزمندگان اسلام به خصوص در مدارس و دانشگاهها بیان شود.

وی افزود: ما در همه جنگ های قبل از انقلاب بخشهایی از کشور را به دشمن واگذار کردیم ولی در دوران دفاع مقدس رزمندگان اجازه جدا شدن وجبی از خاک کشور را به دشمن ندادند.

صادق پور خاطر نشان کرد: امروز نقش ایثارگران و مسئولین در تبیین ارزش های دفاع مقدس نقش برجسته و پر رنگی است و باید در واگذاری مسئولیت ها به افراد بعد انقلابی‌گری افراد مد نظر باشد.

فرمانده سپاه عنوان کرد: ویژگی برجسته یاران امام زمان که این ویژگی را در اوج خود دارند باور به نصرت الهی است و تا کسی به این باور نرسد توفیق یاری امام زمان را نخواهد داشت

وی در پایان بیان کرد: نمونه بارز این باور به نصرت الهی در واقعه عاشورا در وجود یاران امام حسین علیه السلام قابل مشاهده است. انقلاب ما نیز در امتداد زیارت عاشورا و کربلا قرار گرفت و باور به نصرت الهی در وجود یکایک رزمندگان اسلام موج میزد و پیروزی ما در دفاع مقدس مصداق باور به نصرت الهی بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار