مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله:
حجت الاسلام عبدی گفت: جامعه امروز نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط اجتماعی است که مساجد نقش مهمی در این راستا دارند و لذا امروز مسجد محوری رویکرد کلیه برنامه های سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۶۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گردهمایی مسئولین امور مساجد در شهرستان های استان مرکزی اظهار کرد: تحریف و فراموشی در موضوع فرهنگ دفاع مقدس یک مسئله جدی و مهم است که باید با استفاده از روش های علمی و نوین توطئه های دشمنان در جنگ تحریف خنثی کرد.

عبدی گفت: حضور روحانیت در جنگ تحمیلی موجب هویت بخشی به دفاع مقدس ملت ایران شد و روحانیت علاوه بر رسالت های تبیینی ، تبلیغی و ترویج اسلام ناب محمدی و نقش آفرینی در امورات رزمی و دفاعی بر افزایش و تقویت معنویت و بصیرت در دفاع مقدس بسیار اثرگذار بودند.

وی ادامه داد: پیروزی ها و نقش آفرینی های جبهه مقاومت در منطقه برگرفته از الگو و تجربیات دفاع مقدس است و این درس بسیار مهمی است که باید از این نسخه شفابخش در سایر امورات و بخش های کشور نیز عملیاتی شود.

عبدی یادآور شد: اخلاص رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی سبب پیروزی های بزرگ و حماسه های ماندگار شد و امروز با به کارگیری شاخصه ها و مولفه های دفاع مقدس قطعا می توانیم پیروزی های بزرگ را به دست آوریم.

وی افزود: اعتماد به قدرت خداوند و نصرت های الهی نقطه برجسته دفاع مقدس است که رزمندگان با تکیه بر معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی حماسه های ماندگاری خلق کردند.

عبدی اظهار کرد: روحانیت معظم در طول ۴۲ سال گذشته در نظام اسلامی منشا خیرات و برکات فراوانی بوده و روحانیت همواره در عرصه های دینی،علمی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و سازندگی پیشگام بوده و تلاش ها و نقش آفرینی های آن با قوت ادامه خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله گفت: جامعه امروز نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط اجتماعی است که مساجد نقش مهمی در این راستا دارند و لذا امروز مسجد محوری رویکرد کلیه برنامه های سپاه و بسیج است.

وی بیان کرد: مساجد پایه های اصلی موفقیت ها در نظام اسلامی است و لذا امروز باید کارکردهای مساجد احیا و تقویت شوند و همه ارکان مسجد و دستگاه های متولی باید در این راستا نقش آفرین باشند.

عبدی اظهار کرد: ولایت فقیه خیمه انقلاب اسلامی است و آنچیزی که توانسته تمام راهبردهای دشمنان را در طول ۴۲ ساله انقلاب با شکست جدی مواجه کند هدایت های امامین انقلاب اسلامی است و امروز کشور از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در کشور وجود دارد که مدیریت انقلابی و روحیه جهادی و به کارگیری توانمندی ها می تواند موفقیت های بزرگی را حاصل کند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت کشور مقابله همه جانبه با بیماری منحوس کرونا و حل مشکلات معیشتی مردم است و امروز همه ارکان کشور باید دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را برای انجام ماموریت ها یاری دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات