خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛
حجت الاسلام عدالتی گفت: در مکتب دینداری حاج قاسم، موضوع ولایت مداری موضوع ویژه ای است که از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۱۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: اگر بخواهیم به بعضی ازشاخصه های مکتب دینداری حاج قاسم اشاره کنیم شاید اولین و پررنگ ترین شاخصی که درنگاه مکتب دینداری حاج قاسم دیده می شود دین داری ولایت گرانه است چرا که بعضی ها دین را می پذیرند اما پذیرش ولایت اولیاء الهی برایشان سخت است.

مسئول نمایندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار کرد: پذیرش ولایت یکی از سخت ترین امتحانات در نظر الهی است. در مکتب دینداری حاج قاسم موضوع ولایت مداری موضوع ویژه ای است که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حجت الاسلام عدالتی یاد آور شد: وی در  ولایت اهل بیت(ع) یک دلداده و مدافع عاشق بود که عمری را بر مصائب اهل بیت محزون به سر می برده و خود در برپایی و تداوم این مسیر تلاش فراوان کرده است.

وی در پایان گفت: در وصیت نامه این شهید بزرگوار سخنی کوتاه است که می فرماید: سربازتان در برج دیده بانی دیده است که اگر این نظام اسیب ببیند دین و آنچه از ارزش هایی که شما در حوزه ها استخوان خرد کرده اید و زحمت کشیده اید از بین می رود این دوره با همه دوره ها متفاوت است چرا که در صورت تسلط اغیار از اسلام چیزی باقی نمی ماند و باید فاتحه اسلام را خواند، به همین دلیل راه صحیح حمایت از انقلاب و جمهوری اسلامی، پیروی از ولایت فقیه است. انشاالله راهش را ادامه بدهیم و  ماهم مثل سردار حاج قاسم سلیمانی فدائی ولایت و اسلام شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها