آیین تجلیل از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری و رونمایی از کارت ایثار در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۷۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری  با همکای سپاه ناحیه شهرکرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از رزمندگان و رونمایی از کارت ایثار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد وخاطره شهدا،‌ گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، جوانان با مدیریت درست و برنامه‌ریزی دقیق جنگ را مدیریت و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند و امروز نقش جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

سردار علی محمد اکبری افزود: جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و این هفته فرصتی است که این ارزش‌ها و رشادت‌های برای نسل جوان بازگو شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد هم در حاشیه این مراسم گفت: در همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس جمعی از این جان بر کفان به نمایندگی از دیگر رزمندگان و ایثارگران با رعایت دستورالعمل بهداشتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: بعلت شیوع ویروس منحوس کرونا امکان دعوت ازهمه رزمندگان وایثارگران وجود نداشت؛ لذا به نمایندگی از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان در استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعداد محدودی از جانبازان قطع نخاع و رزمندگان  در این مراسم تجلیل شدند.

وی گفت: در این مراسم از کارت ایثار رزمندگان هم به صورت نمادین رونمایی شد که تاکنون بیش از یکهزار پرونده در شهرستان شهرکرد تکمیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد افزود: بسیجیان ایثارگر در شهرستان شهرکرد که تاکنون برای صدور کارت مراجعه نکرده اند، باید برای تکمیل پرونده اقدام کنند تا روند صدور کارت برای آن‌ها انجام گیرد.

ارسال نظرات