همزمان با سراسرکشور

غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای زرندبرگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی وعطر افشانی قبور شهدای شهرستان زرند با حضور نیروهای نظامی وانتظامی وجمعی از مسئولین این شهر در گلزارشهدای بهشت زهرای (سلام الله علیها) زرند برگزارگردید
کد خبر: ۹۳۷۶۰۶۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:همزمان با دومین روزاز هفته دفاع مقدس، مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای زرند با حضور نیرو‌های نظامی وانتظامی وجمعی از مسئولین این شهر ستان در گلزار شهدای ین شهر برگزارگردید
    در این مراسم شرکت کنندگان بعد از استماع زیارت عاشور در کنار قبور شهداء حضور یافتند وبا قرائت فاتحه ونثار گل برقبور شهدای والامقام با شهداء تجدید عهدوپیمان نمودند
    لازم به ذکر است نظیر این مراسم در گلزارشهدای شهرستان توسط رده‌ای بسیج این ناحیه برگزارگردید
    در این مراسم سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند:ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با تاکید بر جایگاه والای شهیدان گفت: شهیدان ما با خون خویش شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند، کسانی که مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلتمندانه ترجیح دادند و در مسیر اطاعت از، ولی زمان خود بر اعتلا و عزت اسلام و کشور اسلامی افزودند.
    وی افزود: مرگ و جنگ مقوله‌ای جذاب نیست و فطرات انسان جنگ و خونریزی و ویرانی را نمی‌پذیرد، اما سئوال این است که چرا ما این هفته را به هفته دفاع مقدس نامگذاری کرده ایم؟ و این که در این جنگ هشت ساله بالغ بر ۲۰۰ هزار شهید و ۷۰۰ هزار مجروح بر کشور ما تحمیل شد و این پدیده خوشایندی نیست، اما ما این هفته را گرامی می‌داریم و سالگرد برگزار می‌کنیم که چند نکته در مورد این مساله قابل ذکر است.
    فرمانده سپاه زرند افزود:چهل سال از آغاز دفاع مقدس ملت ایران در برابر یک تهاجم جهانی می‌گذرد. کسانی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹، رژیم بعث عراق به رهبری صدام را برای تجاوز همه جانبه نظامی به ایران تحریک کردند، هرگز تصور نمی‌کردند محاسبات آنان غلط از آب درآمده و ملت ایران در برابر این تهاجم سنگین و برق آسا، دست به یک دفاع همه‌جانبه هشت ساله بزند.
    سرهنگ کردی در ادامه یادآور شد:هدف اصلی دشمن در بعد دفاع مقدس، تحریف این حماسه بزرگ است و شما نگاه کنید، کدام هدف راهبردی را دنبال می‌کند؟ در پاسخ باید گفت، هدف اصلی تحریف گران، بدبین سازی نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده، نسبت به انقلاب اسلامی، نظام دینی و رهبری ولایت فقیه و مشخصاً بدبین سازی این مجموعه نسبت به حضرت امام خمینی رحمة الله علیه است.
    دشمن با تحریف دفاع مقدس، می‌خواهد علاوه بر سر پوش گذاشتن بر روی رهبری بی نظیر، داهیانه و حکیمانه حضرت امام رحمت الله علیه در مدیریت جنگ، اساساً امام را منشاء خسارت‌های ایران در جنگ معرفی کند که بایستی مراقب ومواظب باشیم.
    خبرنگار افتخاری بسیج زرند:رحمانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار