خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

برکات دفاع مقدس برگزفته از آموزه های الهی است

تبریز- امام جمعه شبستر ریشه و برکات دفاع مقدس را برگرفته از آموزه های الهی و امدادهای غیبی و الهی در نتیجه اخلاص و صداقت و صفای باطنی رزمندگان اسلام دانست.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۷۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یونس کیانی در دیدار مسئولان سپاه شبستر با وی افزود: تمامی برکات و فضایل و رویش ها و زایش های انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم و حیانی و تمسک به حضرات معصومین (ع) بوده و همه چيز ما در جبهه و پشت جبهه، رنگ و صبغه‌ الهي به خود گرفته بود.
وی ادامه داد: ميادين نبرد و سنگرهاي رزمندگان، آكنده از حضور خدا و اهل بيت(عليهم السلام) بود. نيايش‌ها و شب زنده داري‌ها و توسل خالصانه‌ رزمندگان  به ائمه‌ معصومين(عليهم السلام) فضاي كشور را به عطر ايمان و معنويت معطركرده بود و روح عبوديت درمردم موج مي‌زد.
حجت الاسلام کیانی تفكر بسيجي را ايدئولوژي كارآمد دفاع مقدس دانست و افزود: این تفکرمعجزه آسا در مدرسه‌ عشق امام راحل عينيت يافت و تربيت‌يافتگان اين مدرسه،زيباترين حماسه‌ها را در تاريخ رقم زدند و امروز قداست و طهارت بسيج مرهون ايثار و شهادت‌طلبي‌هاي بسيجيان دوران دفاع مقدس است،
وی اضافه کرد: ظهور شخصیت های ماندگار معنوی و شهدای دفاع مقدس ،یعنی شهید خرازی ها، باکری ها، همت ها و سلیمانی ها و... در حقیقت رویش های معنوی دفاع مقدس است و می تواند الگوی رهایی بخش و چراغ راه جوانان و نوجوانان قرار گیرد. 
امام جمعه شبستر تلاش دشمنان انقلاب اسلامی را زیر سوال بردن حقانیت نظام اسلامی دانست و گفت: باید با الهام ازایات الهی و محتوی بی بدیل فرهنگ اسلامی ریشه و برکات انقلاب اسلامی از آموزه های الهی و دینی استخراج کرده و در اختیار نسل جوان و نوجوان و آحاد جامعه قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها