خبرهای داغ:
معاون مهندسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

افتتاح ۲۲ پایگاه مقاومت بسیج و ۸ پروژه بزرگ از سوی سپاه استان

سرهنگ صادقی از افتتاح ۲۲ پایگاه و کلنگ زنی و ساخت سه حوزه مقاومت و انجام هشت پروژه سنگین در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۰۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

سرهنگ پاسدار محمد صادقی معاون مهندسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین و افتتاح طرح ها در هفته دفاع مقدس توسط این معاونت بیان کرد: برنامه های معاونت مهندسی سپاه استان در دومین روز هفته دفاع مقدس مربوط به ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن(ع) قزوین از جمله کلنگ زنی حوزه حضرت فاطمه(س) شهرک‌ کوثر و گردان امام حسین(ع) بود که این پروژه از مصوبات سازمان بسیج ظرف ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

وی گفت: اعتبار این طرح یک میلیارد تومان مربوط به حوزه حضرت فاطمه و یک میلیارد و پانصد میلیون تومان مربوط به گردان امام حسین(ع) است که با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

معاون مهندسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: پروژه بعدی مربوط به پایگاه خواهران و برادران حوزه شهید بابایی شهر قزوین، پایگاه برادران طفلان مسلم و خواهران حسنا در بازه زمانی یک ساله با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان که توسط مهندسی سپاه و مابقی از طریق خیرین و مسجد تامین شده است.

سرهنگ صادقی عنوان کرد: پروژه بعدی مربوط به شهرک مشعلدار پایگاه شهید ربانی و پایگاه خواهران ام ابیهای این شهرک است که در مدت زمان ۶ ماه و مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان ساخته شد.

وی در پایان به طرح های کل استان قزوین توسط معاون مهندسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اشاره کرد و گفت: در سطح استان ۸ پروژه بزرگ و سنگین و ۲۲ پایگاه افتتاح شد. در سطح استان، دیروز افتتاح مزار شهدای گمنام ستاد صاحب الامر(عج) و کلنگ زنی سالن ورزشی سازمان بسیج صدا و سیما و کلنگ زنی سه حوزه مقاومت در استان انجام شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها