خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران، احیا و تثبیت اسلام ناب محمدی (ص) بعد از قرن‌ها بود.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۱۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

دفاع مقدس، احیا و تثبیت اسلام ناب محمدی در جهان بودحجت الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را آغاز صدور انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) به سراسر منطقه و جهان دانست و اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا و جوانمردی‌ها و ایثار و فداکاری جوانان غیور این مرز و بوم در صفحه تاریخ ایران اسلامی حک شده است.

وی عنوان کرد:گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس در واقع گرامیداشت شجاعت و مردانگی مردانی است که از تمام هستی خود برای زنده ماندن انقلاب و اسلام گذشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: این هفته همچنین یادآور آزادگانی است که اگر چه در ظاهر اسیر دشمن بودند اما در واقع دشمن در چنگال ایمان و شجاعت و اخلاص آنها گرفتار آمده بود.

وی اظهار داشت: با شجاعت و استقامت ملت ایران و به خصوص جوانان، جنگ تحمیلی با عزت و سربلندی به پایان رسید و این تجربه تاریخی برای همیشه در اختیار ما است که سربلندی و عزت در گروی استقامت و شجاعت در برابر دشمن است.

قربانی گفت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران، احیا و تثبیت اسلام ناب محمدی (ص) بعد از قرن‌ها بود.

وی ولایت‌پذیری و اقتدا به شهدای کربلا و آرمان عاشورا را رمز پیروزی در مواجهه با  جبهه دشمنان دانست و بیان داشت: این شهیدان با بیعت با ولایت و اقتدا به عاشورا و سیدالشهدا(ع) تا پای جان بر عهد خود استوار مانده و نعمت پیروزی و امنیت و تثبیت نظام اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و این آرمان و راه باید همچنان زنده و مداوم باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تبیین جایگاه حضرت امام(ره) در رهبری و موفقیت در جنگ تحمیلی گفت: ایران اسلامی در سایه هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل از ذلت و خواری نجات یافت و سربلندی امروز کشور نیز مرهون هدایت‌های امام خمینی(ره) و فداکاری رزمندگان است.

وی افزود: به برکت رهبری امام(ره) و همراهی و وحدت مردم در تبعیت‌پذیری از امام(ره) دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس این جنگ هشت ساله، الگو و تجربه تاریخی ملت ایران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات