همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم میهمانی لاله ها و گلباران قبور مطهر شهدای شهذ لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۱۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛در دومین  روز از هفته دفاع مقدس مراسم میهمانی لاله ها با حضورمسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان لردگان ، خانواده شهدا ،نیروها ی نظامی و انتظامی د رمحل گلزار شهدای لردگان برگزار شد.

در این مراسم یکی از رزمندگان دفاع مقدس با اشاره شرایط کشور عراق و ایران در زمان شروع جنگ گفت: صدام بانقشه های از پیش تعین شده وبا حمایت ابرقدرت ها و فراهم آوردن امکانات مدرن نظامی تدارک یک جنگ کوتاه مدت و پیروزی بر کشورایران را دیده بود در صورتی که ایران اسلامی بک انقلاب نو پا و از نظر نظامی وضع نامناسبی داشت به طوری که  بیشتر فرماندهان ارتش بعد از پیروز ی انقلاب گریخته بودند.

ابراهیم  جانباز ادامه داد: جنگ با چنین شرایط نابرابرشروع شده بود و دشمن پیش بینی داشت که ظرف یک هفته تهران را تصرف کند ولی نمیداست که پیروان مکتب سید الشهدا(ع) اگر سلاح نداشته باشند با قدر ایمان خودبه مبارزه با دشمن می روند.

جانباز،  تبعیت از ولایت فقیه رایکی از ارکان پیروی در جنگ تحمیلی بیان کرد و گفت: رزمندگان دفاع مقدس به خوبی می دانند که در طول دوران دفاع محور اساسی در جنگ ولایت فقیه و امام راحل بودند و هر زمان که جنگ به نقاط حساس و پیچیده می رسید امام راحل با یک جمله کوتاه چنان شوری در دل رزمندگان ایجاد می کرد  که کار به نظر غیر ممکن به راحتی حل می شد .

تلاوت قرآن وذکر فاتحه ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات