خبرهای داغ:
امام جمعه مهاباد گفت: شهداء مظهر ایستادگی، مقاومت و پایداری هستند.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۵۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء با حضورسرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ فرمانده سپاه مهاباد، فرماندار، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات،  خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در حاشیه  این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی با هر مذهب، قشر و سلیقه‌ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند کشورمان به دست دشمنان بیفتد، تصریح کرد: حضور تمام اقشار ایرانی در دفاع مقدس برای مردم ایران یک عزت و افتخار بزرگ است.

وی بیان داشت: شهدا ایثار و از خود گذشتگی را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات