خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: کارکنان بسیجی باید الگوی کاملی از یک کارمند جهادی و تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۱۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار فضل اله کفیل در بازدید از حوزه پنج بسیج کارمندی و پایگاه بسیج شهید زینی شرکت پالایش نفت کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد روحیه بسیجی و جهادی در بین کارکنان زحمتکش از رئوس وظایف بسیج است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با تاکید بر نقش معین بودن بسیج بیان کرد: کارکنان بسیجی در هر اداره و سازمانی باید الگوی کاملی از یک کارمند نمونه، فعال، جهادی و تاثیر گذار باشند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز گفت: حوزه 5 کارمندی امام محمدباقر(ع) و پایگاه بسیج شهید زینی شرکت پالایش نفت کرمانشاه حوزه و پایگاه برتر و توانمند استان کرمانشاه در همه زمینه‌ها است.

سرهنگ شریفی از زحمات هوشنگ دامیار فرمانده حوزه پنج کارمندی امام محمدباقر(ع) صنعت نفت غرب به پاس خدمات شایسته‌ای که در راستای اجرای برنامه‌های سازمان داشتند، تقدیر کرد.

محمدرضا امامی‌نیا، جانشین حوزه پنج کارمندی صنعت نفت غرب نیز در این بازدید با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اجرایی این حوزه، در مورد مسائل موجود در پایگاه‌های تابعه حوزه پنج کارمندی بسیج ادارات مطالبی بیان کرد.

ارسال نظرات