خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روانسر گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها مختص به یک برهه زمانی نیست بلکه یک گنجینه و معرفت بزرگی است که همه مردم از آن بهره می برند.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۲۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از روانسر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور بیش از چهار دهه ایستادگی و دفاع مظلومانه و در عین حال مقتدرانه ایران عزیز در برابر تهاجم نظام سلطه جهانی و بیانگر شجاعت و ازخود گذشتگی‌های یک ملت و تقدیم ده‌ها هزار ایثارگر در راه دفاع از شرافت و حریم وطن است.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران هرگز یاد، نام و راه پرافتخار شهدای جنگ تحمیلی را فراموش نمی کند و این مسیر را همچنان با عزت و اقتدار طی خواهد کرد و آن را به نسل های بعدی انقلاب منتقل می کند.
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روانسر گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیم و گرانبهای خداوند در میان ملت ایران و ملت های متاثر است که همه مردم در همه زمان ها از آن بهره می برند.

حجت الاسلام صادق زارعی در پایان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را تداوم راه شهدا دانست و این ایام را به حضور پیشکسوتان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان روانسر تبریک گفت.

ارسال نظرات