جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۵۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،  در این پیام آمده است.
هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن هاست که با ایثار و فداکاری جلوه‌های زیبایی به نمایش گذاشته و دفاع‌مقدس را به یکی از افتخارات ماندگار تاریخ ایران به ثبت رساندند.
دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرز‌های عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و ولایت مدار شهرستان خاتم تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم.
از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
ارسال نظرات