خبرهای داغ:
اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: عملکرد معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و کادر درمان در پیک پنجم بسیار قابل تحسین بود.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۷۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

عملکرد کادر درمان اسدآباد در پیک پنجم کرونا قابل تحسین بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیدعلی الیاسی در دیدار معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان اظهار داشت: همه مردم مدیون تلاش‌های کادر درمان هستند و اگر نبود، ایستادگی این عزیزان مشخص نبود امروز کرونا در چه وضعی قرار داشت.

وی با برشمردن اقدامات مشترک دانشکده علوم پزشکی و سپاه ناحیه بیان داشت: انتصاب تیم مدیریتی جدید در بیمارستان قائم (ع) باعث ایجاد تحولات بسیار مثبت در این مرکز مهم شده و امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ضمن تبریک انتصاب دکترحیدری به عنوان معاونت درمان نیز گفت: عملکرد این معاونت و کادر درمان در پیک پنجم بسیار قابل تحسین بود.

سرهنگ ششیکانی، جانشین سپاه ناحیه اسدآباد نیز در این جلسه بیان کرد: کادر درمان همانند رزمندگان با ایثارگری خود در مصاف با کرونا ازخودگذشتگی و فعل جانفشانی را صرف کرد.

معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز ضمن تقدیر از همکاری سپاه در مقابله با کرونا گفت: جبهه کرونا شبیه به میدان‌های جنگی است و بی‌شک کادر درمان در خط مقدم این جبهه تا پای جان ایستادگی کرده است.

دکتر سجادحیدری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود:کمک‌های سپاه و بسیجیان در ایام کرونا بدون شک خدماتی ماندگار در این جبهه را ثبت کرد.

وی گفت: با تلاش‌های انجام شده در پیک پنجم، اسدآباد یکی از عملکردهای درخشان را در مدیریت این بیماری به ثبت رساند.

معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرهنگ الیاسی به نمایندگی از بسیجیان دیارسیدجمال تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات