مراسم تجلیل از طلاب ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری همزمان با تجلیل از روحانیون ایثارگر سراسر کشور به صورت همایش تصویری برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۹۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز گذشته آیین تجلیل از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و مقاومت با شعار "ما مقتدریم" در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور مدیر حوزه های علمیه و مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و همزمان در سراسر کشور به صورت همایش تصویری برگزار شد.

در این مراسم که به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه، ستاد کل نیروی های مسلح، سازمان حفظ آثار و ارزش های نقش روحانیت در دفاع مقدس، مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد، از جمعی از روحانیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس سراسر کشور تجلیل شد.

در این مراسم آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، پیرامون نقش علما و طلاب در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بویژه دوران دفاع مقدس به ایراد سخن پرداختند.

ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و روضه خوانی و پخش کلیپ هایی با موضوع جهاد و مقاومت از دیگر بخش های این همایش تصویری بود.

در این مراسم از تلاش ارزشمند جمعی از روحانیون ایثارگر و خانواده های معظم شهدای روحانی تجلیل و از ۱۳ کتاب منتشر شده سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کشور، رونمایی شد.

در آیین تجلیل از طلاب ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری که همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان حوزه علیمه و  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و بسیج روحانیون و طلاب سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان برگزارشد، از سه نفر از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات