مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری کرج خبر داد؛

ویزیت رایگان حدود 300 نفر از اهالی مشکین‌دشت توسط پزشکان جهادگر

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری کرج از ویزیت رایگان حدود 300 نفر از اهالی مشکین آباد توسط بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی (عج) حوزه 121 شهید مهدی باکری کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۶۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان، مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری کرج اظهار داشت: هفته‌ دفاع مقدس، هفته جنگ و افتخار و در حقیقت جشن و عید و بزرگداشتی از ایثار و دفاع و مقاومت مقدس مردم است.

وی افزود: دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که سالیان دراز رژیم ستمشاهی این تحفه الهی را از آن‌ها ستاینده بود؛ آنان بار دیگر با اعتمادبه‌نفس، تاروپود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دینشان، جامعه‌ای خودشکوفا داشته باشند.

پناهیان گفت: پس از هماهنگی‌های لازم با بسیج سازندگی استان البرز و فرمانده پایگاه بسیج شهید نظری مشکین آباد و با توجه به نیازسنجی به عمل آمده از این منطقه، ویزیت رایگان پزشکی با حضور پزشک عمومی و پوست و مو، جراح دندان‌پزشک و امدادگران بسیجی گروه جهادی انصارالمهدی (عج) حوزه 121 شهید باکری کرج جهت انجام تست قند و فشار خون با استقبال پرشور اهالی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری کرج مطرح کرد: در این راستا، در بخش دندانپزشکی 70 نفر ویزیت و توصیه‌های لازم پزشکی به آن‌ها صورت گرفت. همچنین 23 نفر از خدمات رایگان عصب‌کشی، روکش، ترمیم و کشیدن دندان بهره‌مند شد.

وی عنوان کرد: در بخش پزشکی نیز 65 نفر ویزیت و مشاوره‌های درمانی لازم به آن‌ها ارائه شد و در چند مورد نیز به‌صورت رایگان داروهای بیماران تهیه و به‌صورت رایگان به آن‌ها تحویل داده شد. در حوزه پوست و مو نیز 50 نفر ویزیت شدند.

پناهیان از تست رایگان قند و فشار خون برای 100 نفر خبر داد و اضافه کرد: سپس راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری قند خون و فشار خون و توصیه‌ها و مشاوره‌های درمانی به آن‌ها ارائه شد.   

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری کرج بیان داشت: این ویزیت‌ها پس از اخذ مجوز از سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری استاندارد انجام و به تمامی مراجعه‌کنندگان ماسک و الکل رایگان اهدا شد.

وی گفت: هم‌زمان با این ویزیت، در دیگر مناطق محروم نیز ویزیت رایگان اهالی با حضور چشم‌پزشک، ارتوپد، متخصص اطفال و عمومی صورت گرفت و این اقدام تا پایان هفته دفاع مقدس در منطقه سید جمال‌الدین نظرآباد با حضور پزشک متخصص ارتوپد، عمومی، متخصص زنان و مامایی، اورولوژی و پوست و مو انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری کرج اضافه کرد: در مناطق سهرابیه، تپه قشلاق و اسلام‌آباد نیز با حضور هفت پزشک متخصص و فوق تخصصی، ویزیت رایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها