خبرهای داغ:
همدن-سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۶۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم... آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال.

هان ای شهیدان در جوار رحمت حق آرام باشید که این ملت پیروزی شما را از دست نخواهد داد.

ملت سربلند ایران!

مردم شهید پرور همدان!

سالگرد هفته دفاع مقدس امسال در حالی وارد دهه پنجم خویش شده که معطر به اربعین سید و سالار شهیدان گردیده است. آنچه شما ملت وفادار و بیدار، به رهبری آن مقتدای الهی در طول ۲۸۸۷ روز جنگ تحمیلی از خود نشان دادید، سرچشمه اش کربلاست و علمدارانش درس جهاد و وفا را از اصحاب عاشورای سال ۶۱ هجری گرفته‌اند.

ضمن تعظیم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و عرض ارادت به پیام‌آور کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها، یاد و خاطره امام عظیم الشان و پروانه‌های گرداگرد شمع وجود مبارکش به ویژه ۸ هزار لاله به خون خفته استان همدان را در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس گرامی می‌داریم و به محضر ملت مقاوم و قدرشناس ایران و مردم همیشه در صحنه دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان عرض می‌کنیم: فرزندان بسیجی شما در ادارات، بزرگ‌ترین «معروف» و بزرگ‌ترین «مبارزه با آمریکا» را «خدمت به مردم» دانسته و توسعه و تحکیم «انضباط اداری و مالی» در دستگاه‌های اجرایی استان را سرلوحه اقدام و عمل خود قرار داده است و به فضل الهی، پرچم فتح و سرافرازی اسلام را به رهبری حکیم عالیقدر، علمدار عصر ظهور و اسوه اخلاص و جهاد، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهت تحقق آرمان بزرگ امام و شهیدان و آرزوی همه مجاهدین راه حق، که همانا تشکیل تمدن نوین اسلامی به پرچم‌داری حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) است را لحظه‌ای بر زمین نخواهد گذاشت.

سلام خدا بر شهیدان

سلام خدا بر خاندان معظم شهیدان و ایثارگران

سلام بر پدران و مادران شهیدان

والسلام علی ولیِّ الله و حبیبِه

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات