سرهنگ اکبرکردی در سخنرانی قبل ازخطبه های نمازجمعه این شهر در مصلی پیامبراکرم (صل الله علیه وآله وسلم ) گفت:دشمن با تحریف دفاع مقدس ملت ایران تلاش می کند برای خود اعتبار کسب کند
کد خبر: ۹۳۷۶۳۹۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
  1. به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در جمع نمازگزران این هفته در مصلی پیامبراکرم (صل الله علیه وآله وسلم) با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام دفاع مقدس خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز گفت:: جنگ را در ابتدای انقلاب دشمنان به ما تحمیل کردند و در حال حاضر نیز دشمن به دنبال آن است که هشت سال دفاع مقدس را تحریف کند.
    وی با بیان اینکه عنایت خداوند در همه مقاطع شامل حال ملت مسلمان ایران بود ادامه داد: همه کشور‌های دنیا از صدام حمایت کردند تا با جنگ نظامی انقلاب اسلامی را ساقط کنند، اما ملت ایران با ایمان راسخ و اطاعت از رهبری و فرماندهی، ولی فقیه در برابر دشمن ایستادگی کرد و این روحیه ایثارگری باعث شد که در هشت سال دفاع مقدس سربلند شویم.
    سرهنگ کردی در ادامه افزود:در ۳۱ شهریور صدام با ایران وارد جنگ شد. ابرقدرت‌ها چنان صدام را توجیه کرده بودند که اعلام کرده بود ظرف سه روز استان خوزستان و یک هفته تهران را فتح خواهم کرد و کار به جایی کشیده بود که بعد از اعلام جنگ با خبرنگاری مصاحبه می‌کرد، مصاحبه را قطع کرد و گفت که ادامه مصاحبه در تهران باشد. اما وقتی وارد جنگ شد و جنگی که قرار بود یک هفته تمام شود، هشت سال طول کشید و عاقبت این جنگ چیزی جز پیروزی انقلاب اسلامی نبود، جنگی که، نظام جمهوری اسلامی ایران یک تنه در برابر دنیا ایستاد. حدود ۸۴ کشور در حوزه‌های مختلف به عراق کمک کردند تا چه بسا بتوانند جنگ را بر اساس منافع و اهداف خود به پایان برسانند. وبا تجهیزات پیشرفته ومدرن روز که در اختیار صدام قرارگرفت می‌توانست به راحتی یک کشوررا تصرف کند، اما هشت سال مقاومت جانانه مردم ایران به فرماندهی حضرت امام رحمت الله علیه وبا توکل برخداوند متعال، ایمام راسخ واتحاد وهمبستگی ملت ایران پیروز میدان شود ورمزجاوادنگی ملت ایران مقاومت وهمبستگی در مقابل دشمن است.
    فرمانده سپاه زرند با اشاره به تلاش دشمن برای تقدس زدایی از دفاع مقدس، تاکید کرد: دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس، تاکتیک خود را عوض کرده است. یکی از کار‌هایی که در حوزه دفاع مقدس در حال انجام است، تحریف دفاع مقدس است. یعنی در کنار تحریم، با عملیات روانی به دنبال تقدس‌زایی از مقاومت مردم و تحریف دفاع مقدس است. امام خامنه‌ای مدظله العالی وحضرت امام خمینی (ره) از جنگ هشت ساله به عنوان یک جنگ مقدس یاد می‌کنند. اما دشمن با تحریف به دنبال تقدس‌زدایی از مقاومت رزمندگان، ایثارگران و مردم است. دشمنان به دنبال این هستند که نسل کنونی و آینده را نسبت به امام، رهبری و رزمندگان بدبین کنند. یکی از موضوعاتی که در بحث جنگ مطرح می‌کنند این است که امام خمینی هیچ سبقه نظامی نداشته و باعث شده جوانان کشور را وارد جنگ کند و در نهایت به کشتن دهد. در بحث تقدس‌زدایی از فرماندهان جنگ، دشمن در حال انجام این کار‌ها است. اما در مقابله با این تحریف دشمن باید به بیان حقایقی بپردازیم که در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد؛ اینکه کشور ما به همت مردم، امام و رهبری هشت سال در برابر ابرقدرت جهان جنگید و ما شروع کننده جنگ نبودیم و مدافع وطن خود بودیم.
ارسال نظرات