فرمانده سپاه کربلا:

دشمن با راه اندازی جنگ شناختی در تلاش برای تغییر ارزش‌ها است

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمن با راه اندازی جنگ شناختی در تلاش برای تغییر ارزش‌ها است.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۲۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
 
دشمن با راه اندازی جنگ شناختی در تلاش برای تغییر ارزش‌ها است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاووش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا  در بیست هفتمین یادواره شهدای نیاک با محوریت شهید جانباز ناصر یزدانی که در لاریجان برگزار شد،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرارسیدن اربعین حسین، با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای تغییر هنجار‌ها به ضدهنجار، گفت: دشمن با شگرد جنگ شناختی در تلاش برای ضربه زدن به فاکتور‌های قدرت نظام است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امروز دشمن با ادوات جنگی وارد کشور نمی‌شود، افزود: تغییر باور‌ها و افکار در دستور کار دشمن قرار دارد و میخواهد ارزش ها را در جامعه تغییردهد.

سردار مسلمی به مساله حجاب هم اشاره کرد و یادآور شد: تغییر هنجار‌ها از فعالیت‌های جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا هنجار‌هایی مثل عشق به میهن و ولایت را از بین ببرند، گفت:دشمن برای از بین بردن یک نظام به سه چیز حمله می‌کند، نظام خانواده و جایگاه مادر، دوم نظام آموزشی و جایگاه معلم را از بین میبرند و سومین موضوع نظام الگو‌های آن کشور است.
 
دشمن با راه اندازی جنگ شناختی در تلاش برای تغییر ارزش‌ها است
سردار مسلمی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولین باید راه و رسم شهدا را سرلوحه خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: داستان‌ها و روایت‌های شهدا را باید برای مسئولین گفت که بدانند چگونه خدمتگزار مردم باشند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که تمام مسئولین مدیون مردم هستنداضافه کرد: مسئولیت گرفتن وظیفه سنگینی است. برای اینکه استاندار، فرماندار، بخشدار و.. شوید، این وظیفه سنگینی است که بعد‌ها از ما می‌پرسند برای حفظ ارزش‌های اسلامی چه کردیم، امروز مسئولینی که می‌خواهند به سر کار بیایند وظیفه سنگین نسبت به انقلاب و خانواده شهدا دارند، جانبازی است که ۳۵ سال به روی تخت دراز کشیده و فقط می‌تواند پلک بزند، و یا خانم ایثارگری که جانباز ۷۰ درصدش را نگهداری می‌کند، باید به همه این‌ها پاسخگو باشد.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس را بسیجیان پیش بردند و امروز نیز با وجود کرونا در واکسیناسیون و کمک به بیماران کرونایی تمام تلاش خود را کردند، خاطرنشان کرد:هرجا عشق امام و انقلاب باشد همه کار‌ها درست میشود.

فرمانده سپاه کربلا ضمن ارادات به شهدا به ویژه شهید نیاکی افزود: شرط شهید شدن شهید ماندن است. مثل شهید نیاکی آن زمان که دختر شهید مریض شد و او را برای درمان به خارج از کشور بردند، نرفت و گفت: در جبهه‌ها بیشتر به من نیاز است بعد از اینکه او را به ایران آوردند گفت که سربازان من فرزندان من هستند و زمانی از جبهه آمد که چهل روز از به فوت دخترش گذشته بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار